PDA

View Full Version: Ratkaistu Taulukossa ei ole virhe.

vbetter
28-04-12, 16:27
Virhe sähköpostit alla tulee säilyttää saaneen.
Voitteko Ota auttaa ratkaisemaan tämä?
Olen vbet uusimman version. 4.4.6.

VBulletin 4.1.3 tietokantavirhe:

Virheellinen SQL:
Valitse cache.originaltext kuin originaltext, kuten cache.translated käännetty vbenterprisetranslator_cache_medium_az ohje, vbenterprisetranslator_cache_medium_az välimuistin WHERE help.originaltext='xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. " JA cache.serie=help.serie;

MySQL-virhe: Taulukko 'xxxxx_xxxxx.vbenterprisetranslator_cache_medium_az' ei ole olemassa.
Virhe numero: 1146
Pyynnön päivämäärä: Lauantai, 28 huhtikuu 2012 @ 10: 22: 55 AM
Virhe päivämäärä: Lauantai, 28 huhtikuu 2012 @ 10: 22: 55 AM
Komentosarja: http://xxxxxxx.com/members/xxxxxxxx.html
Referrer:
IP Address: xxxxxxxx
Käyttäjätunnus: Rekisteröimätön
Classname: vB_Database
MySQL versio:

r.dziadusz
30-04-12, 22:52
Hi
Aion yrittää uudelleen tämän virheen mutta välin, voisi sinun Tarkista manuaalisesti Jos taulukon vbenterprisetranslator_cache_medium_az on olemassa?
Ja myös Kerro minulle, kun - jälkeen mitä oli tapahtunut nämä virhe alkoi apear?

vbetter
01-05-12, 00:39
Hi
Aion yrittää uudelleen tämän virheen mutta välin, voisi sinun Tarkista manuaalisesti Jos taulukon vbenterprisetranslator_cache_medium_az on olemassa?
Ja myös Kerro minulle, kun - jälkeen mitä oli tapahtunut nämä virhe alkoi apear?

Omat sivustot .htaccess tiedosto muutettiin etäyhteyden ohjaaminen toiseen sivustoon. Ongelmat näyttävät Käynnistä olemassa. Olen onnistunut korjaamaan kaikki, mutta sen jälkeen, kun päivitetty uusimman version Vbet ja redid htaccess-tiedoston aloitin saaneen virheet. Näyttöön tulee tosiasiallisesti saman viestin seuraavasti:

vbenterprisetranslator_cache_short_az
vbenterprisetranslator_cache_short_hy
vbenterprisetranslator_cache_medium_ka
vbenterprisetranslator_cache_medium_eu
vbenterprisetranslator_cache_medium_hy
vbenterprisetranslator_cache_medium_ht
vbenterprisetranslator_cache_medium_az

Tietokanta on tarkastettu ja siltä, että edellä olevissa taulukoissa ei ole olemassa.

Jos tarvitset lisää Infoa minulta, kerro minulle. Kiitos avusta, odotan korjaus.

r.dziadusz
02-05-12, 09:19
Tarkista PM-ruutuun

m_jankowski
19-06-12, 21:46
Ei vastausta joten minun täytyy sulkea tätä säiettä, jos sinulla on kysyttävää tästä asiasta aion avata sen uudelleen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 gives automatic translations