PDA

View Full Version: Ratkaistu Miten vbet ja pidä käännökset käytöstä?

Simon Lloyd
14-04-12, 20:12
Hei voi joku kertoa minulle, kuinka vbet käytöstä, mutta säilyttää kaikki käännökset sen sijaan, että viestit palautetaan? Minulla on omistettu palvelimen 2.6 Ghz 12 megatavua välimuistin *** RAM-muistia ja edelleen kuormitus on suuri ja toisinaan liian paljon olen tehnyt optimoimalla joka on kirjattu ympärille, mutta se on tehnyt vähäinen ero, ainoa tapa alentaa nyt olisi estämään hakukoneita, joka tietenkin merkitsisi meidän yhteisön kuoleman.

Niin, mitä haluan tehdä on Siirry takaisin vain käyttäen vbseo, mutta pitää kaikki käännökset, jotka ovat toistaiseksi. Voitu antaa joku neuvoja Ota?

r.dziadusz
15-04-12, 12:21
Hi
vBET tukee kääntäminen ei uusia viestejä. Voit yrittää laajentaa työntäessä välimuistin TTL, se vaikuttaa vähemmän proces käyttöä, mutta lähettäneet sisältö on ei päivämäärä.
Tein vastaus kerran testin websitepulse.com ja orignal sivu on: 1.018, ja translated(as guest) 1.151 varten, sen vuoksi ehkä emme voi possiblie harkita muita syy, miksi foorumi toimii niin hitaammin.

Simon Lloyd
14-05-12, 00:30
Hei anteeksi mutta en ole ollut takaisin tämän aikaisemmin mutta useimmat kertaa, kun yritän sivustosi sen alas.

Sivustoni ei toimi hidas, mikä minä olen sanoen on kuormitus on korkea, aina, kun minulla on vbet käytössä, jos Mene takaisin vbseo kuin standardin kuorman putoaa, i olet siirtänyt sever, joka on nyt **** RAM-muistia ja 3.2 GHz: N suoritin (Quad Core).

Mitä olen ollut pyytää oli, on silti lopettaa vBet kääntäminen enää mutta säilyttää sellaiset käännökset, jotka ovat jo välimuistin ja tietokannan joten ihmiset voisivat edelleen seuraavasta www.mysite.com/fr/mythread_content.html ja katso Ranskan käännös, joka on se jo.

Kääntäminen on tulossa liian kalliita, Google ja Microsoft nyt maksetaan käännökset, ei liian paljon Apertium ja palvelimen kuormitus. Tämä on miksi, sillä nyt haluan poistaa käytöstä peräisin kääntäminen edelleen mutta silti sallia käyttäjille jo kääntänyt pitoisuus nähdäksesi, ymmärrän, ei ole "ei saa uuden käännetyn sisällön ja käännösten on vanha, mutta kunkin sisältönä on käännetty kirjaa ei muutu (käyttäjät eivät voi muokata virat) ei ole ongelma.

Terveisin,
Simon

r.dziadusz
14-05-12, 21:20
Mitä olen ollut pyytää oli, on silti lopettaa vBet kääntäminen enää mutta säilyttää sellaiset käännökset, jotka ovat jo välimuistin ja tietokannan joten ihmiset voisivat edelleen seuraavasta www.mysite.com/fr/mythread_content.html ja katso Ranskan käännös, joka on se jo.

Ei ole tällaista vBET asetukset. Mutta jos haluat vain Pysäytä kääntäminen uutta virkaa - foorumi tehokkuuden muuttamatta - poistaa kaikki avaimet/kirjautumiset jne vain adminCP - > vBET - > käännöskieliversioita - jos ei tarjoaja on uusi käännökset mutta vBET käyttää vanhaa käännökset kerran käännetty virkaa:)

mykkal
23-05-13, 11:49
Kokeile, kuormantasaus...Käytä kaksi palvelinta. CDN voi auttaa myös.

Plus minify ja käyttää välimuistin ohjelmien käyttöön selaimen välimuistin viikossa.
Opcode välimuistin kautta memcache on paras vaihtoehto, sillä useita palvelimia voi pilvi yhdessä APC on toinen hyvä vaihtoehto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.9.99