PDA

View Full Version: vBET 3.2.2 - nopea korjaus pakkaus

vBET
11-12-09, 21:57
Hello.

Havaitsimme pieni mutta tärkeä bugi vBET 3.2.2. Se ei vahingoita toiminnallisuutta millään tavalla, mutta suosittelemme ladata uudelleen versioon 3.2.2 ja tästä korjattu paketti ladata palvelimelle uudestaan 2 tiedostoja upload hakemistoon:
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php

Bug liittyy lähettämällä viiteotsikko joka on tarpeen Googlen TOS. Tee hätäratkaisu alla kuvatulla tavalla on täysin yhteensopiva Google TOS.

Jos käytössäsi on pienempi versio, täydellinen päivittäminen on tarpeen.

yahoooh
12-12-09, 06:43
Arabia Tzarbatjah samaan suuntaan kuin Englanti ja ranskan kielillä arabiaksi kirjallisesti alussa topic oikealta vasemmalle, eivät vasemmalta oikealle

yahoooh
12-12-09, 06:47
Olen silti ollut estetty Google
voisi u auttaa minua lähettämään sähköpostia heille
Oma sivusto: alwatanyh.com

vBET
12-12-09, 15:10
Arabia Tzarbatjah samaan suuntaan kuin Englanti ja ranskan kielillä arabiaksi kirjallisesti alussa topic oikealta vasemmalle, eivät vasemmalta oikealle

Se on kuvattu, mitä on korjattu nopeasti korjaus pakkaus - muut asiat tulevat 3.3.0

vBET
12-12-09, 15:11
Olen silti ollut estetty Google
voisi u auttaa minua lähettämään sähköpostia heille
Oma sivusto: alwatanyh.com

Olkaa hyvä ja noudattakaa kierre, jossa on koko tarina. Kysy sitä siellä ja me kirjoitamme sinulle sisällöstä jotka voit sähköpostitse Google:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.9.2