PDA

View Full Version: PhotoPost ongelmia

Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Olen Asennusongelmia vBET työskennellä PhotoPost. Olen kokeillut seuraavia ohjeita muita viestejä turhaan.

Olen uusimmat lataukset vBulletin ja Photo viesti vBulletin asennetaan

/ Home / .... / public_html

PhotoPost on asennettu / home / .... / public_html / PhotoPost

Tämä on myös photopost.xxxx.yyy

Olen kopioinut tyylin vBulletin on PhotoPost ja
käännökset lippuja näkyä siellä. Mutta kun klikkaa lippua, se hyppää takaisin tärkein foorumi, jossa tärkein foorumi käännetty. Kun menen takaisin PhotoPost foorumi ei ole käännetty. Tämä on myös ongelma, jos yritän mihinkään alialuetta ja PhotoPost.

Voiko joku auttaa?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
liitä tähän URL integroida ohjeet, että teet.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / Luokitellut ValuationEngineer.com / katselmus ja ValuationEngineer.com / PhotoPost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
Hei, Haluamme voitteko vahvistaa, että tämä kysymys on edelleen your forum (tarvitset apuamme vielä?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.99