PDA

View Full Version: Ratkaistu Varoitus: require_once vbenterprisetranslator_cachecleaner.php

StarBuG
02-12-10, 16:38

Warning: require_once(/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Hi

Tämä virhe ilmenee, kun yritän välimuistin puhtaampaa.
Tämä todennäköisesti tapahtuu, koska jossain ettet ottanut
muuttunut admincp kansion nimi config.php huomioon

Vihjaa;)

mateuszr
11-12-10, 10:01
Ei osiossa config.php sanottu PATH ylläpitäjälle & Moderaattori OHJAUSPANEELIT "ja tässä ovat vaihtoehdot:

$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
$config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
Muutokset näistä pitäisi auttaa, mutta me selvitämme sen tarkasti, jos on jotain muuta, mitä voisi aiheuttaa virheen edellä.

mateuszr
13-12-10, 11:37
Voitteko vahvistaa, että virhe näkyy edelleen?

chick
31-12-10, 15:22
Pahoittelemme myöhäistä vastausta **********.. Totta kai minä tein sen tai en pystynyt kirjoittamaan admin paneeli.

Voisiko olla, että minun index.php ohjataan (vBSEO) ja bfdiscussion (ei nimettiin juuri Uudelleenohjattu)

Mitä nyt?

Laitoin pikakuvakkeen tätä säiettä joten en unohda nähdä vastauksesi.

kamilkurczak
10-01-11, 13:38
Hmm, olen edelleen yrittää jäljitellä sitä. Voitko kuvailla tätä mitä minun pitäisi tehdä ja mitä minun pitäisi muuttaa?

kamilkurczak
20-01-11, 09:07
hello,
Olen ratkaisu sinulle.

1. Siirry admincp-> Plugins & Products-> Hallitse Tuotteet->
2. vuonna vBET tuote Etsi admin_maintenance plugin
3. Tämän plugin löytää:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. ja vaihda:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. Tallenna plugin
6. testata sitä.

Ratkaistu, sisällytetään seuraavaan Lyö vapauttamalla.
Kiitos tästä info:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.2