PDA

View Full Version: Kielletty lisenssin rikkomisesta - Luotto linkki!



Snake2
06-04-10, 21:52
Mikä on ongelma, kuten tiedätte Sanoin sinulle MOD on hidas ja aiheuttaa minulle palvelin ongelmia niin käytän muita MOD on vBulletin kunnes vapautat uusi versio, siksi ei ole luotto-linkki!

Ole hyvä palauttaa tilini sähköpostin minut tällä sähköposti korjata tämän ongelman asap. Olen maksava asiakas ja eivät ymmärrä, on kielletty väärin.

Snake on käyttäjätunnukseni.

vBET
07-04-10, 11:13
Hello.

Ottakaa myös pahoittelut kaikille epäkohtia. Meillä oli yrittää ottaa sinuun yhteyttä monissa muodoissa, mutta viestimme ohitettiin. Muista, että ongelma alkoi kuukausi sitten ja nyt tili on estetty vain, koska et lopettanut vastaamisen, kun epäiltiin lisenssien rikkomisesta. Tunnuksesi annetaan takaisin, kun tilanne on selvä. Jos et ole rikkonut meidän lisenssiä sinulla ei ole mitään syytä huoleen - Meidän täytyy vain varmistaa, että.

Kuten kirjoitin teille ennen kuin tarkistanut selitys siitä sammutetaan vBET ja huomasimme, että vBET käytetään edelleen. Vasten väittävät, että käytät joitakin muita mod Uskomme yhä, että se on vBET jota käytetään your forum. Ja uskomme, että koska lähtö koodia vBET on merkitty ja näemme merkki lähtö HTML (joka meillä on varmuuskopioitu tapauksessa uuden tutkinta). Koska lausunto on vastaan, mitä näemme your forum meillä on vielä oikeus epäillä lisenssin rikkomisesta. Tarkistaa sen meidän täytyy nähdä, mitä todella tapahtuu ant Siksi haluamme kysyä teiltä käyttöoikeustiedot sinun Admin CP. Voit luoda väliaikaisia käsiteltävä tätä tai vaihtaa salasanan jonkin Temp, jos olet tietoinen siitä turvallisuuskysymyksistä. Ehkä tarvitsemme myös FTP-yhteys, mutta nyt se Admin CP riittää.

Jälleen kerran erittäin pahoillani keskeytetty tilille ja kiitos että olet aloittanut yhteistyötä tässä asiassa. Haluamme myös ratkaista ongelman asap, etenkin sen, että jo vie paljon aikaa. Lähetä kysyi tiedot niin voimme vahvistaa version, koska kuten tiedät jo HTML sanoo jotain muuta.

Snake2
07-04-10, 14:15
Ei, et mis ymmärtänyt tuolloin emme olleet käytät mod, olimme testaus, juuri nyt olemme, mutta jostain syystä luotto linkki ei toimi, emme voi Lataa uudelleen kun kiellettiin meitä, emme voi ostaa brändin vapaa kuin sinä kielletty meille. Joten kuinka voimme korjata.

Kuten kyllä, et lähettää sähköposteja, mutta olet tällä foorumilla setup niin sähköpostia doesnt lähettää kun saamme PM tai vastata viestiin, vaikka meille että sitä ohjauspaneelissamme. Joten me ei ilmoitettu vastineeseen ellemme kirjautunut sisään

Joko uudelleen, jotta voimme ostaa brändin ilmaiseksi tai ladata tuotteen uudelleen tai toimittaa minulle koodin, jotta voin lisätä linkin manuaalisesti.

Thanks.

Snake2
07-04-10, 22:49
Linkki on palannut, ei tarvitse muuntaa tätä draamaa. Se oli virhe, sen takaisin, voimme tulla toimeen nyt.

vBET
07-04-10, 22:57
Ymmärrämme selitys. Silti oli todella vakava epäilys lisenssin rikkomisesta, joka, kuten ohjelmistojen käyttöä kuin sen lupa, on myös rikos ohjelmistopiratismin. Emme sano, että se tehtiin, vain että on aihetta epäillä, aikaisemmat lausunnot olivat erilaisia, että Toteamuksemme teidän foorumi, ja meidän täytyy tarkistaa, mitä todella tapahtuu.
Voimme selvittää, mikä on syy ole näkyvissä luotto linkin foorumi. Siksi pyydämme teitä Admin CP pääsy jotta voimme määritellä sen rikkomisesta vai ei. Toivomme, että voimme ratkaista sen sinun ja vBET joukkue. Jos olet tietoinen siitä turvallisuuskysymyksistä Luo tilapäinen salasana tai tilapäistä huomioon.

Huomaa, että emme jossa yhteyttä myös oma foorumi yhteydenottolomakkeella. Me todella käyttää millään tavalla, että kosketuksesta löysimme, ennen kuin estää tilisi. Yhtä nopeasti kuin se on todennut, että kysymys ei ole lisenssiä rikotaan, saat tilisi takaisin lisäaikaa ilmaisen päivityksen - paljon isompi, että aika estää, uudelleen kompensoida Todellinen haitat.

Lisäksi olemme sitä mieltä, että ei ole julkinen asia. Joten ota meihin yhteyttä tässä numerossa postitse tai PM vain. Tietenkin voit ajatella muulla tavalla - tällöin voit vapaasti keskustella julkisesti. Mutta kirjoittaminen useissa paikoissa samaan aikaan, vaikeuttaa säilyttää, niin ota kiinni yksi tapa viestintä. Kiitos:)

Snake2
07-04-10, 23:09
Ei ole mitään keinoa annan muukalainen admin pääsy, ollenkaan. Oma palvelin on minun ja se on minun yksityinen yksityiskohtia.

Jos sinulla tapana palauttaa tililleni, koska linkki on nyt siellä sitten joudun vaatia varat takaisin minun luottokortilla.

Se ei ole sinun asiasi, miksi linkki ei osoittanut muuta kuin se on vahvistettu.

Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää on linkki toimii nyt lopussa. Olin simliar ongelma vBSEO aiemmin ja he yksinkertaisesti pyysivät sen on vahvistettava, niitä ei tarvinnut vakoilla minua.

Haluaisin tietää, miten haluat käsitellä tätä, olen onnellinen saada hyvitystä, jos sinulla tapana palauttaa tililleni.

Pidän tuotteen ja haluat ostaa minun 5 muilla foorumeilla, kun saan tämän työskentelee 100%, niin menetät hyvän asiakaspalvelun vain koska kysyntä käyttää minun palvelin, joka ei ole reilua Michael.

vBET
08-04-10, 00:51
Ei ole mitään keinoa annan muukalainen admin pääsy, ollenkaan. Oma palvelin on minun ja se on minun yksityinen yksityiskohtia.

Jos sinulla tapana palauttaa tililleni, koska linkki on nyt siellä sitten joudun vaatia varat takaisin minun luottokortilla.

Se ei ole sinun asiasi, miksi linkki ei osoittanut muuta kuin se on vahvistettu.

Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää on linkki toimii nyt lopussa. Olin simliar ongelma vBSEO aiemmin ja he yksinkertaisesti pyysivät sen on vahvistettava, niitä ei tarvinnut vakoilla minua.

Haluaisin tietää, miten haluat käsitellä tätä, olen onnellinen saada hyvitystä, jos sinulla tapana palauttaa tililleni.

Pidän tuotteen ja haluat ostaa minun 5 muilla foorumeilla, kun saan tämän työskentelee 100%, niin menetät hyvän asiakaspalvelun vain koska kysyntä käyttää minun palvelin, joka ei ole reilua Michael.

Huomaa, että ei ole kyse vakoilusta, vaan tarkistaa se oikeudellinen sopimus, joka tehtiin me kaksi puolin oli kunnia tai ei. Pyydämme myös huomaamaan, että jos lisenssin rikkomisesta kukaan ole pätevä palautusta - enemmän joku rikkoi lisenssin suostui löysä ajokorttinsa ja lisäksi maksetaan siitä. Jokainen asiakas sopivat lisenssiehdot tietäen mitä hän joutuu maksamaan.

On aivan kuten silloin joku lainata autoa - Hän tietää, että hän maksoi on se joitakin termejä. Hän ei voi väittää, että hän maksoi lainata sitä, niin hän luulee että se on hänen nyt ja hän voi tehdä sillä mitä haluaa. Jos hän ei anna sitä takaisin, tämä on rikos, vaikka hän maksaa lainaa sitä. Ja kun hän tulee leikata hän ei voi väittää, että kukaan olisi kiinnostunut, miksi hän päätti ottaa auton itselleen ja kysyntä käteisellä palata, koska he ottavat auton takaisin. Totta kai - hän voi vaatia mitä hän haluaa ja hän voi vaatia mitä tahansa hän haluaa, mutta Booth vaatimuksiaan ja hänen vaatimuksiaan ei ole kentällä. Ja se, että auto oli palautettu Poliisi vain koska oli leikattu doesnt tarkoittaa, että mitään ei tapahdu. "OK sinulla auto nyt niin mitä anotte noin? Lets unohtaa kaiken ja olla onnellinen, että näet auton uudelleen - et voi koskaan nähdä sitä uudelleen - sinulla on onneksi niin tuntuu onnekas."

Nyt näet löydämme että automme puuttuu ... Mutta meillä oli kontakti henkilö, joka ratsastaa niin me soittaa ja kysyä: Aloha - Miten ratsastaa? Uskomme, että voit on vaikeuksia oman moottorin emme kuule sitä oikein puhelimitse, kerro siitä meille, mitä tapahtuu. Ja saamme vastauksen: "Se johtuu juuri nyt olen ratsastus eri auto". Me tarkistimme satelliittinavigointi ja selvittää (Google map;)), että ajat auton niin jotain on vialla. Mutta silti olettaa, että ehkä on väärä, tai jotain sellaista. Joten me kutsumme jälleen, mutta ruumista ei vastattu. Se lähettää SMS, lähetämme MMS, saamme selville, että auto on asennettu faksin ja lähettää myös faksilla, mutta yksikään viestejä oli vastattu. Ja satelliittinavigointi edelleen näyttää, että asiakas todella on ratsastus automme. Joten on niin kaukana ainoa asia, jota voisimme tehdä, oli etänä poistaa GPS-järjestelmän hänen autonsa ja erityisopetuksen viesti: "todellisen käytön Auto ei ole sinulle turvallinen ja luultavasti loukkaa meidän etujamme. Ymmärrämme, että sinulla voi olla joitakin ongelmia auton moottori ja silti pelkäävät että omaisuuden rikkoi sinua. Joten emme voi tehdä sinusta helpompi edetä tässä tilanteessa. Haluamme auttaa ratkaisemaan ongelman moottori mutta saa vastausta. Kerro meille missä haluat pysäyttää ja lähetämme siellä ulos mekaanikko joka ks maski ja tarkistaa mikä on väärin ". Ja sitten me odota sinun tulee käyttää GPS uudestaan ja vastata meidän viestit ajattelu: "Toivottavasti, että poliisin saarto ei tarvita täällä".
Nyt voit laittaa meidän auton autotallin, lukitse se ja kertoo meille, että oikeus voimme kuulla moottori portilta, mutta meillä ei ole oikeutta katsoa alle peite automme, koska se on autotallin ja se ei ole oikeudenmukaista, että me edes kysyä pääsyn autotalliin. Jopa, että voit muuttaa suojakoodin jälkeen. Jopa että te sovittu, että meidän on oikeus tarkastaa ei meidän autoa käytetään asianmukaisesti (katso lisenssisopimus). Me vain pitäisi tuntea itsesi onnekkaaksi, että me kuulemme enemmän tai vähemmän sopiva ääni nyt ei kiinnosta mitä tapahtuu moottori ennen ja ei kiinnosta, miksi ääni ei ole edes tulossa moottorista. "Älä vakooja minua - se ei ole oman edun, mitä olen tekemässä autossa. Ja jos et anna minulle GPS pääsy takaisin aion räjäyttää kaiken pois ja otti rahat, jotka olen maksanut."

Huomaa, että emme pyydä jokainen, joka on ratsastus automme pääsyä autotalli. Emme kerro, että se oli teidän tarkoituksenne, mutta tunnemme provosoi ottamaan nämä toimet. Emmekä usko, että threating meitä voi auttaa tässä asiassa. Jos edes mitään virhettä rahat menisi takaisin sinulle (mitä sinulla ei ole mitään oikeutta), se lisää konkretisoidaan kuten: "Nyt hän rikkoi meidän turvallinen (tai huijannut meidän sihteeri) ja oli rahamme - meidän ei tehnyt halua sitä, mutta nyt meidän täytyy mennä poliisin kanssa tässä tapauksessa me ryöstettiin ". Ole hyvä ja harkitse oman sopimuksen, aikomuksia, lausunnoista, toimista ja mahdollisista seurauksista.

Meillä on laillinen oikeus antaa lisenssisopimuksen tarkistaaksesi ei lisenssiä ei ollut rikottu. Emme tietenkään voi päättää tehdä tätä, mutta se ei koskaan tapahdu julkisen kiristystä. On joukko ihmisiä, joka toimii tällä tavalla - julkistaa uhka pyytäen päättää se on heidän helppo tapa, tai niiden kantapään kautta. Monet maat oppivat kauan sitten, että he eivät koskaan voi antaa heidän uhkailla tai uhkia ei lopu koskaan.
Huomaa, että tämä strategia antaa sinulle päinvastaisiin tuloksiin, että tarvitset. Olemme avoin keskustelulle, vaikka se ohitettiin ennen (eli mitä täällä tapahtuu). Olemme suljettu kaikilta uhilta ja asianmukaisesti muuttaa strategiaamme tällaisissa tapauksissa. Jos haluat vielä keskustella asiasta - laita pois kaikilta uhilta. Koska uhkana pidämme ilmoituksen noin toteuttamasta toimenpiteitä, jos ei ole laillista mukaan meidän lisenssisopimus, Puolan lain, lain maasi tai vaativat petos / vääriä lausuntoja maksujärjestelmää.

Arvostamme että pidätte ostamista vBET myös teidän 5 muilla foorumeilla. Huomaa, että lisenssit eivät ole sitoutuneet keskenään. Kutakin käsitellään separatelly millään lailla (asennus-, tuki, rikkomus, päivitä ...). Juuri nyt sinun primaty tili oli estetty täynnä, koska omistat vain yhden lisenssin, se oli helpompaa, että napata omaan tietokantaansa ja koko ajan pidämme sitä vain väliaikainen ratkaisu aloittaa keskustelua uudelleen ja ratkaista kysymys - Mikä on tärkein tavoitteemme kaikki aikaa.

Huomaa, että lähes kaikki ohjelmistot, jotka olet koskaan käyttänyt ja tulen aina käyttö on / tulee olemaan joitakin lisenssin. Joissakin maissa laki jopa ei voi käyttää ohjelmistoa ilman lupaa se, mitä tarkoittaa, että ohjelmiston tulee olla lupa (vaikka se on ilmainen) jotta niitä voidaan käyttää niin maassa.

Snake2
08-04-10, 00:55
Arvostan vastausta, mutta en silti älä ymmärrä, minulla on kiinteä yhteys ongelma, ei ole mitään tutkia, en ole rikkoa lisenssisopimus sillä on olemassa yhteys.

Ei ole rikottu. Tämä on bizare, sinulla tapana edes anna minun ostaa lisää lisenssejä, se on hullua. Miksi tahansa liikemies lopettaa asiakkaita enemmän rahaa. Weird.

vBET
08-04-10, 00:59
Linkki on palannut, ei tarvitse muuntaa tätä draamaa. Se oli virhe, sen takaisin, voimme tulla toimeen nyt.

Valitettavasti emme näki tämän viestin ennen (meillä vastasin edelliseen). Tällä hetkellä wee tarvitse tietää virallisen kannanottonsa niistä maksun tehnyt pidemmälle.

Snake2
08-04-10, 01:01
Mitä sinä tarkoitat Michael?

Ei ole mitään maksua antaa, olemme onnellisia jos vain vapautettava tili, jotta voimme päivittää uuden version julkaisu tänään, niin jos hyvä saada uusia lupia muilla foorumeilla.

Olemme iloisia, ei maksua kysymys vain haluavat huomioon toimimaan taas.

Kiitos!

vBET
08-04-10, 01:18
Arvostan vastausta, mutta en silti älä ymmärrä, minulla on kiinteä yhteys ongelma, ei ole mitään tutkia, en ole rikkoa lisenssisopimus sillä on olemassa yhteys.

Ei ole rikottu. Tämä on bizare, sinulla tapana edes anna minun ostaa branding ilmainen, se on hullua. Miksi tahansa liikemies lopettaa asiakkaita enemmän rahaa. Weird.

Ole hyvä ja luottaa meihin, että me myös tuntea hyvin epämukavaksi todellista tilannetta. Ja kuten tiedätte hyvin huomioon esti ei estää teidän mahdollisuutta täydentää ostoksia, mutta pystyä kommunikoimaan teille jälleen, sillä meidän viestit ohitettiin.

Meidän edellinen vastaus ei ollut vakuuttaa sinulle mitään, mutta näyttää sinulle kuvan tilanteesta toivoen, että ymmärrät tekomme - ei hyväksy sitä.

Ymmärrämme ja tarkistanut, että laitat luotto linkin (mikä on ilmeinen ei tehnyt vBET moottori). Se ei silti ratkaise ongelmaa ei lisenssin laiminlyötiin (ja meillä on vahvat syyt ajatella niin), jolloin meillä on joitakin oikeuksia antaa meidän juridinen sopimus. Oikeudet josta meillä ei ole pyytää. Rikkominen josta meillä ei ole tutkia. Mutta kuten olemme jo tiedät emme koskaan päättää antaa sen mennä uhattuna. Joten antakaa meille Virallinen lausunto sinusta maksu vBET lisenssin ja sitten jatkamme keskustelua.

vBET
08-04-10, 01:21
Mitä sinä tarkoitat Michael?

Ei ole mitään maksua antaa, olemme onnellisia jos vain vapautettava tili, jotta voimme päivittää uuden version julkaisu tänään, niin jos hyvä saada uusia lupia muilla foorumeilla.

Olemme iloisia, ei maksua kysymys vain haluavat huomioon toimimaan taas.

Kiitos!

Ehkä olen yksinkertainen väärinymmärretty - Tällaisessa tilanteessa pahoillani virheestä. Luulin että tarkoitus oli päinvastainen maksu. Olen 2 yöllä minun aikaa ja antaa sen olla sytyttää;)

Joten vain tehdä selväksi - peruuttaessa maksu harkitaan vai ei?

Snake2
08-04-10, 01:23
Virallinen lausunto siitä maksua? I dont ymmärrä mitä tarkoitat. Olen jo maksanut. Olen löytää tämä todella järkyttävää. Minulla ei ole paljon rahaa ja nyt lopetat minut tällä ohjelmalla ja olen tehnyt mitään väärää. Näet linkin lisäsin korjata ongelman. Ja olen maksanut sinulle kuukautta sitten.

Snake2
08-04-10, 01:24
Miksi haluaisin kääntää maksua, jos minulla on työ lisenssin ... mitään syytä, haluan päivitykset niin ei todennäköisesti purkaudu maksua, jos olen onnellinen ja lisenssiä ei ole kielletty. :)

Lisäksi en saanut viestisi En kirjautumisen muutaman viikon, ja tätä foorumia doesnt lähettää viestejä minun sähköpostiisi jostain syystä.

Snake2
08-04-10, 01:33
Mielestäni syy normaali linkki ei toimi on meillä muokattu malli, joka tekee tekijänoikeuksia kaikki linjan ja Nizzassa ruutuun niin, että ehkä aiheuttaa ongelman.

Esimerkiksi;

Oma malli;

Copyright 1 - Copyright 2 - Copyright 3

normall vb malli;

Tekijänoikeudet 1
Copyright 2
Copyright 3

Joko niin sinulla on mukava yhteys suuri ankkuri tekstiä. joten kaikki on hyvä vBET.

vBET
08-04-10, 01:56
Huomaa, että kukaan pysähtyy käytät vBET tällä hetkellä. Käytät sitä nyt ja käytti sitä koko ajan, kun kysymys olemassa ja et ei vastaa.

Kuten kirjoitin kaiken aikaa koko tarkoitus estää tilisi tällä foorumilla (ei estää vBET käyttöä - olet vielä käyttää sitä nyt) oli selvittää tilannetta. Ja se tapahtuu vain, koska et lopettanut vastaamalla, teidän viimeinen vastaus tasolla "eksyä" (et kirjoittanut sitä kirjaimellisesti - se oli vain meidän vaikutelman).

Kyllä me tiedämme, että olet maksanut tuotteen. Kysyimme sinulle uhka, että voit poistaa maksun. Minkä mukaan meidän lisenssisopimus sinulla ei ole oikeutta, kun lisenssi on peruutettu rikkomisesta. Joten jos kääntyminen olisi mahdollisesti tapahtuisi se olisi petos tehdään maksujärjestelmästä ja se kestäisi useita epämiellyttäviä seurauksia sinulle.
Siksi olemme pyytäneet siitä - varmuuden vuoksi olet valmis tehnyt petoksen tai ei.

Ymmärrän, että sinulla ei ole sellaista aikomustakaan:) Ja vaikka se on kirjoitettu ennen se oli lausuman muistamatta lisenssisopimuksen.

OK niin - tällaisessa tapauksessa ota vain pitää huomion lisenssisopimuksen ja ilmoittakaa meille, jos huomaat, että jotain on vialla on vBET puolelle. Jos olet pitkään tämän liiketoiminnan (uskon että et) niin tiedät, että meidän lisenssin helppoa mukaan lisenssin mahdollisuuksia joidenkin tuotteiden, joten emme tee mitään epätavallista. Se miten ohjelmistojen markkinoilla näyttää ant se tehtiin näin lailla ja ohjelmistopiratismin taistelevat. Tunnuksesi sallinut huomenna (sorry vaan täytyy lopettaa joitakin asioita nyt ja se on melkein 3 yöllä minun aikaa). Ole hyvä ja muistuttaa minua jos unohdin (älä lähetä muistutus nyt - Oletan, että meidän sähköpostitilin on paljon sähköpostiviestejä teiltä asiasta, niin haluan vain poistaa sen).

Jälleen kerran erittäin pahoillani kaikkien teidän ongelmia ja toivon, että vaikka et hyväksy meidän tapamme, et ymmärrä miksi teimme nuo askeleet ja ehkä jopa syvälle arvostavat, että me vain tehdä väliaikaisia huomioon kielto ei lisenssiä peruuttaa kaikki muut mahdolliset toimenpiteet. ..
Se oli vain tehnyt itseni jo paremmin;)

Jos mitään ongelmia vBET, voit lähettää viestejäsi vianetsintä tai virheraportti osaan:)

Muokattu:
En vain löytänyt Edellinen viesti - kiitos Huom. Ole hyvä ja laita loput PM tasolla tai osaksi vianmääritysosioon jos uusi vBET versio on sama ongelma.

Snake2
08-04-10, 01:58
Kiitos. :)

vBET
08-04-10, 15:34
Done - hauskaa:) Toivottavasti uusi versio vastaa käyttäjän tulosodotukset.

Snake
08-04-10, 15:43
Miten pysäytän URL käännetään tässä versiossa kuten kysyin ennen täällä> http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/436-how-disable-translated-urls.html

Tämän pitäisi todella olla vaihtoehto admincp.

vBET
08-04-10, 15:46
Avatkaa uusi säie tälle ominaisuus pyynnöt - vastauksemme voi olla apua myös muille käyttäjille.

Snake
08-04-10, 15:47
Minulla on jo kierre auki, että on linkki siihen!

vBET
08-04-10, 15:49
Sorry - Olen menossa sinne;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1