PDA

View Full Version: Ratkaistu Lähettämistä suoraan, kuten venäjän, charset on pois päältä



ctrenks
24-10-17, 15:28
Minulla on CMS ulkopuolella vbulletin, että voin lähettää sisältöä, en nyt täytyy lähettää suoraan kuin venäjän, mutta se ei toimi.

Jos minä lähettää natiivisti tekstiä doc, että oli lähettänyt minut saan

ОнÐ"аÐ1н казÐно Ð'уÐ"кан: 1000 Ð 1 персонаÐ"ьнÑ"Ð1 бон

Yritin liittäminen osaksi google kääntää, koska ne näyttöön tuli teksti uudelleen koodattu ja kopioida/ liittää sen ja sai lähinnä kysymysmerkkejä.

Venäjän-sivu määritetty lang="ru" charaterset on UTF-8

Outoa osa on sisälläni toimittaja sen kaikki näyttää oikein

Tiedän, että tämä on ulkopuolella Vbet väline, mutta haluaisin jonkinlaisen käsityksen siitä, miten vbet ei se minun venäjän-sivuja täysin sen jälkeen, kun käännökset.

https://www.allfreechips.com/ru/

kiitos!
Chris

vBET
24-10-17, 19:04
Todennäköisesti tietokantaan on eri koodausta, joten kun laittaa hyvää tekstiä siellä se on ottanut jotain muuta. vBET tietää, onko tietokanta on UTF-8 ja tekstiä voidaan tallentaa, koska se on, tai se on eri koodaus ja meillä on tallentaa teksti erityisellä tavalla (ks toiminto vbet_encodeToSafeUTF8).

ctrenks
24-10-17, 21:24
Kiitos, sairas tutkia sitä

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1