PDA

View Full Version: Olen virhe ilmainen versio vBET2310



root212
02-03-10, 04:35
Varoitus: set_time_limit () [function.set-määräajan]: Ei voi asettaa määräajan vikasietotilassa [polku] / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 148

Olen käytöstä php.ini ja syöttää tekstiä comant tiedostojen

safe_mode = off
mutta minulla on sama ongelma: (

kukaan voi auttaa minua ....
Anteeksi jos olen väärässä kohdassa foorumi ja minun kieli minun kysyä ...: O

vBET
02-03-10, 20:09
Yritä poistaa vikasietotilassa teidän. Htaccess-tiedoston.

root212
03-03-10, 07:22
nyt olen virhe

Jäsennysvirhe: syntaksivirhe, odottamattomia T_GLOBAL in / home / XXX / public_html / XXX.us / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 14
ja odotan on line 14

maailmanlaajuinen $ vbet_baseUri;

kanisteri u auttaa minua tässä?

vBET
03-03-10, 21:10
Mitä olet suunnattu vastaa 13 EI 14 - niin oletan että sinulla on jokin lisäsisältöä siellä joka ei ole meidän koodi.

En tiedä mistä latasit version. Lataa uusin vBET 2.3.x täältä (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=220886) ja ladata kaikki tiedostot uudelleen palvelimelle.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations