PDA

View Full Version: Ratkaistu Ei voi poistaa tuotteen



minimotorman
16-05-14, 00:55
Kun yritän poistaa vBET 3.3.6 antaa minulle seuraavan virheilmoituksen:

Vakava virhe: require_once() [function.require]: epäonnistunut avaaminen edellyttää ' / xxxx/xxxx/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php' (include_path ='.: /usr/vapautusliike/php: / usr/local/lib/php "), /xxxx/xxxx/public_html/admincp/plugin.php(1556): eval () 'd code on line 4

Näyttää puuttuva tiedosto. Tämä oli ilmainen versio ja ei ole alkuperäisiä asennustiedostoja.

Voiko kukaan auttaa?

Thanks.

Marcin Kalak
16-05-14, 09:18
Jos sinulla on ilmainen versio on versio 2.3.6.
Voit poistaa tuotteen AdminCP -> Plugins ja tuotteet -> tuotteiden? Olet poistanut vBET säännöt .htaccess? Onko välimuisti plugin? Jos näin on, Tyhjennä välimuisti.
Liitä linkki sivulle asiaa.

minimotorman
19-05-14, 02:07
On maksettu versio sitten. Se on ehdottomasti 3.3.6. Joko niin tarvitse sitä poistanut.

Kyllä se on, miten olen poistanut sen admincp.

Olen kirjoittanut virhe oli, kun olen yrittänyt poistaa tuotteen. Ei ole erityisiä sivu ongelma.

Voit kytkeä minua asentaa tiedostoja joten voi kokeilla ja korvata tiedoston joka sitten antaa we uninstall?

Kiitos avusta.

Marcin Kalak
19-05-14, 08:08
Lähetä minulle PM helppopääsyisyydestä Admin CP ja FTP. Tarkistan, mitä siellä:)

Marcin Kalak
28-05-14, 08:45
Kysymys oli tiedoston includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php puute. Ongelma on ratkaistu.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1