PDA

View Full Version: Ratkaistu Sivujen kääntäminen ei lukuun ottamatta tärkeimmät aloitussivun foorumi



evankreiner
18-06-12, 19:59
Hei jostain syystä minun foorumi sisätilojen sivuja ei käännä kun lippu-painiketta painamalla. Jostain syystä se vain kääntää jos forumin pääsivulla lippu osuma.

Minulla on PHP5.2 sekä. Jos minä käännä pääsivulla, se sitten kääntää seuraaville sivuille, mutta käyttäjien ei voi kääntää sivuilla jos ne pääsevät kaikki liput.

Kiitos auttaa sinua.

Tässä on mitä tärkeimmät sivun URL-osoite näyttää:
Domain/Forum.php

Sisätilojen foorumi sivuja näyttää tällaiselta:
Domain/forumdisplay.php?f=2

m_jankowski
18-06-12, 21:07
Hei,

forumdisplay.php? f = 11 & language = pl & language = pl & language = fi & language = es

Sen ei pitäisi näyttää tältä. Tehkää varma, että olet asentanut ja määrittänyt vBET kunnolla.

evankreiner
19-06-12, 19:48
Olen kokeillut muuttaa niin monta asetuksia voisin saada tämän toimimaan, voinko maksaa 30 dollaria saada joku katsomaan ja muuttaa jotain tarpeellista?

m_jankowski
19-06-12, 21:18
Tietenkin voit ostaa tähän palveluun täällä (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=integration) ja hoidamme kaikki näkökohdat.

Kun saat vahvistuksen maksusta, ota pm minulle täysi pääsy tiedot ftp admincp ja vbseo.

evankreiner
21-06-12, 01:23
ostettu ja info lähetti - Kiitos! Meillä ei tällä hetkellä käytä vbseo

evankreiner
23-06-12, 00:12
Hei, liput ei vieläkään toimi - vaan avattavasta toimii hyvin. Jos vierailet foorumissa ja pitää oletuskielen, napsauta "Studs" tai osa-aluetta, napsauta lippua, kieli ei muutu.

vBET
23-06-12, 11:31
Hello.

Otan teidän tapauksessanne. Anteeksi kysymys. Katson, että sivut ovat kääntää. Kerro minulle, tarvitset lisäapua Muuntoerot kysymys? Jos ei ole mutta on olemassa toinen asia - pitäkää säiettä kohti yksi kysymys. Säikeen otsikko näen sivuja ei käännetä, mutta näen, että ne ovat. Joten kysymys vielä olemassa vai ei? :)

vBET
07-07-12, 14:50
Ei vastausta - tarkasteli asiaa on mennyt. Jos et kirjoita tässä säikeessä:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1