PDA

View Full Version: vBET ja vBulletin 4.2



vBET
05-06-12, 16:53
Muokattu:
Jo vahvistanut, että vBET toimii hyvin vBulletin 4.2


Hello.

Huomaa, että vBET ei ollut testattu vielä vBulletin 4.2. Joitakin asiakkaidemme huomattava meille kysymyksiä vBulletin 4.2 päivittämisen jälkeen.
Meidän tarkistaa se ja uuden vBET version parannetun vBulletin 4.2 vapauttamista.
On suositeltavaa pitää vBulletin päivitys ennen kuin uusi vBET julkaisu tulee.

Kiitos

r.dziadusz
06-06-12, 23:56
Hi

Microsoft vahvistaa virallisesti, että vBET toimii vBulletin 4.2. :)
Ongelmat, joita asiakkaidemme huomattava, johtui määritysvirheet.

basketmen
07-06-12, 00:16
kaverit Ota vapauttamaan uuden version asap, hehe

vBET
10-06-12, 11:06
Se vahvistetaan juuri nyt, mitä vBET toimii hyvin vBulletin 4.2 - asiakkaamme oli ongelmia oli liittyvät virheellinen määritys ja se oli ratkaistu korjaamalla kokoonpanon.

Juuri tällä hetkellä olemme ajoitettu varmuuskopiointi meidän koko järjestelmän. Kun se tehdään voimme päivittää vBulletin keskustelupalstalla, myös valmistella julkaisun ja julkaisun jos ei ongelmia tulee.

Toivomme, että se kaikki tehdään tänään.

Jncocontrol
11-06-12, 01:47
Minun ei ole kääntäminen vaikka: http://i.imgur.com/9xlwX.png

PS. olen alkanut tämän tämä on jotakin htaccess tai minun VBSEO asennus.

vBET
11-06-12, 06:08
Avaa uusi säie vianmääritys tai vikoja osasta tukea - tämä on ilmoitukset jakson ja kysymyksiä ei käsitellä tässä.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1