PDA

View Full Version: Fatal error kun sivusto pois päältä



brubros
12-01-10, 01:39
Hi. Kun admincp / setup / käännä vBulletin päälle tai pois ja muuttaa sen "off" ja sulje sitten admincp ja ulos ja sitten uudelleen kirjoittaa URL kotisivun, saan:

Fatal error: Call to määrittelemättömän funktion vbet_getSupportedTranslations () in ... / html / foorumit / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 9

En voi kirjautua takaisin admincp ja muuttaa vBulletin / off takaisin "päälle", ja sitten ulos ja palaamaan URL kotisivun ja ... kotisivu jälleen näkyy oikein. Eli ongelma näyttää olevan mukana kääntämällä vBulletin pois.

Olen käynnissä vBulletin 4.0.0 Patch Taso 1 (Gold) ja vBET 2.4.1 (aktivoitu) ilman vBSEO (vielä).

Tarvitsetko lisätietoja tai tiedätkö mitä voi olla väärässä? Kiitos!

vBET
12-01-10, 02:38
Tutkimme tätä ja yritä toistaa. Otamme yhteyttä sinuun tästä asiasta myöhemmin.

Myös tässä on kyse ilmainen versio, joten en siirtää tämän postitse ilmaisessa versiossa osa-aluetta:)

PS.
Huomaa, että meillä on suunniteltu vapauttamaan maksulliseen versioon vBET 3.3.0, joten ilmainen versio on alempi prioriteetti. On mahdollista, että me käsittelemme tätä asiaa ensi viikolla. Toivottavasti se on ok sinulle - tällä kertaa voit poistaa ilmainen versio, jos se pilaa foorumi.

brubros
12-01-10, 03:35
Michał - Kiitos. Olen täysin tukemaan keskittyä vapauttava vBET 3.3.0! Virhe Olen raportointi 2.4.1 ei kriittinen minulle, mutta voisi auttaa vianetsintä koodi 3.3.0. Odotan että maksava asiakas heti kun se on 3.3.0 on julkaistu!

vBET
14-01-10, 00:13
Huomaa, että vBET 3.3.0 ei tue vB4 vielä! vBulletin 4.0 tuetaan vBET 4.x-sarjalle. Me aikataulun vBET 4.0.0 luovutus maaliskuun:)

vBET
23-01-10, 03:46
Korjattu - sisällytetään 2.4.2

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1