PDA

View Full Version: Ratkaistu السادة الكرام أرجو المساعدة



أبو أيــوب
09-02-12, 15:00
Rauha olkoon teille ja Jumalan armoa ja siunausta olkoon teille herrat Minulla on ollut ongelma minun yhteisössä, eli: sisäinen virhe ja sitten palvelimen havainnut sisäisen virheen tai kokoonpanon, ja ei voinut suorittaa pyyntöäsi. Ota yhteyttä palvelimen ylläpitäjään, webmaster@soqokaz.com ja tiedottaa heille aikaa virhe, ja jotain olisi voitu tehdä jotka ovat saattaneet aiheuttaa virheen. On lisätietoja tästä virheestä olla saatavilla server error loki. Huomaa, että astun ohjauspaneelin ja sama asia näyttää minulle ja joskus kirjaudun sisään ja olen ottaa ongelma läsnä päivityksistä, mutta minulla ei ole kokemusta työssään ja tämä viesti päivityksen kautta ohjauspaneelista johtaja todettiin malleja on päivitetään vastaamaan nykyistä versiota! On todettu [21] päivitetään malleja tarpeen pitää esiintyä ja elää jopa uusi versio. Suosittelemme, että teet niin pian kuin mahdollista välttää ongelmia ja toimintahäiriöitä Forum! Klikkaa tästä nähdäksesi näitä malleja! Toivoen auttaa Jumala siunatkoon sinua ja hyödyttää sinua

r.dziadusz
09-02-12, 15:48
Hei voisi voit Ota meihin URL-osoite, johon voit käyttää vBET asennettu?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1