PDA

View Full Version: Ratkaistu Muita selitys jatkuvaan käyttöön vbenterprisetranslator_seo.php



Simon Lloyd
02-10-11, 23:02
Olen ottanut asian esille toisen säikeen minun ja pyydettiin aloittamaan uuden säikeen, joten tässä se on

Minulla on myös kysymyksiä, vbenterprisetranslatot.php käyttää kaikkia minun CPU aikaa, tarkista alla:
PID ************ Omistaja Priority CPU% Muisti% Command
12493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12496 (Trace) (Kill) thecodec 0-72.0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12495 (Trace) (Kill) thecodec 0-67.0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12492 (Trace) (Kill) thecodec 0-42.0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12490 (Trace) (Kill) thecodec 0-23.5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
12484 (Trace) (Kill) thecodec 0-11.7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
20732 (Trace) (Kill) mysql 0-1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-external-lukitus -


Olen 4 CPU: n ja se on tappamassa sivustoni nyt se cant saada käännöksiä!, Olen käytössä puolet käännöksiä ja vielä kysymys!

Voiko joku auttaa?
Michaels vastaus:

Käytä selainta kierre kohti yhden kysymyksen. Uusille kysymys käytä muita säiettä. Pian - sen ei vbenterprisetranslator_seo.php kuka vie koko teidän resursseja - se on koko teidän foorumi, koska jokainen foorumi pyyntö menee trought vbenterprisetranslator_seo.php joka vain asettaa muutaman muuttujia vbseo.php ja sisältää todella aineisto. Asetat koko your forum liikennettä tämän tiedoston sinun. Htaccess-tiedoston. Joten ei ole kysymys tämän tiedoston ollenkaan - tämä on koko foorumi kulutusta. Jos useampi kuvaus tällä alueella tarvitaan - avatkaa uusi säie sitä tai löytää jo olemassa. Yksi kysymys kohden kierre Voitteko selittää tarkemmin, koska jos estän vBET sitten, että tiedosto on edelleen käytössä, jos muutan nimi että tiedoston foorumi ei voi käyttää.

vBET
02-10-11, 23:32
Kuten näette tiedoston avaaminen ei ole logiikkaa, joka voi kuluttaa jopa 1% suorittimen. Tämä on vain edessä ohjain (tai jopa vain suodatin), jonka avulla voidaan integroida vBET linkit muutokset (language code) kanssa vBSEO. Muuten vBSEO olisi käytössä uudelleenohjaus on vBET linkkejä. Joten kaikki liikennettä your forum tulee vuoteen tiedosto. Tiedosto asetetaan vain vähän muuttujia tarvitaan vBSEO ja sitten sisältää vbseo.php itse.

Joten jos voisitte käyttää vBulletin kanssa vBSEO ja ilman vBET sitten voit nähdä, että kaikki toiveesi kulkee vbseo.php joka on edessä ohjain vBSEO. Kun käytät vBET myös silloin me lisäämme vain vähän suodattaa ennen vbseo.php edessä ohjain, mikä on edellytys yhdentymiselle. Joten tulokset jotka näet ei ole kuinka paljon resursseja vie tiedosto, mutta kuinka paljon resursseja vie pyyntö, joka tulee läpi tiedosto. Ja jokainen pyyntö on tulossa läpi sitä, koska vBSEO edellyttää, että kaikki pyynnöt tulee aallonpohjasta vbseo.php

Tietenkin your forum ilman vBET vie vähemmän resursseja - käännöstä ei ilmaiseksi, mutta silti SE samanlaisia tuloksia pelkästään vbseo.php sijaan tiedosto. Tämä arkkitehtuuri on pakko vBSEO. vBET Älä käytä tiedostoa lainkaan, kun käytetään ilman vBSEO.

Ja kun käytössä vBET tiedosto on edelleen käytössä, koska et vieläkään ohjaukset kaikki your forum pyyntöjä sinne. Htaccess. Sinun täytyy kommentoida vBET säännöt siellä. Mutta kuten juuri kirjoitin sen ei muutu liikaa näet samanlainen juttu, juuri kanssa vbseo.php sijaan tiedostoon, koska vBSEO edellyttää sääntöjä Uudelleenohjaus vbseo.php tiedostoon. Jos katsot tarpeeksi lähelle löydät että vBET sääntöihin (ei kääntää sivua) ovat yksinkertaisesti samat säännöt kuin vbseo.php vain meidän suodatin tiedosto.

Ja sääntöjä. Htaccess tiedosto on myös syy miksi foorumi ei ollut käytettävissä, kun olet muuttanut tiedoston nimen. Voit vielä suuntaamalla siellä, mutta paikka ei ollut enää olemassa.

Kerro Onko sinulla lisää kysymyksiä tällä alalla:)

Simon Lloyd
03-10-11, 00:05
Kiitos selitys - sain sen! :)

Voit merkitä ratkaista nyt.

vBET
03-10-11, 00:08
Great - merkitty ratkaistu

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1