PDA

View Full Version: Ratkaistu Erittäin outo ongelma



tsak76
23-09-11, 15:35
Vaikka minulla oli joitakin palvelimen kuormitusta palvelimelle, yhtäkkiä saan varoituksen VB että olen epätäydellinen profiilia kentät täyttää. joka kuulostaa todella oudolta, koska i dont on kaikkia kenttiä koska kaikki olivat jo täynnä.

menen User CP ja näen, että mitä oli sijoitettu minun "About Me" muutettiin italialainen. alussa ajattelin sain hakata tai jotain, minun isäntä tutki mutta ei löytänyt ulos, ja myöhemmin tarkistin mitä tämä sana italiaksi merkitsee ja se on käännetty termi, mitä olin jo profiilissani.

Tämä on hyvin kummallista, koska näyttää siltä, että jotenkin se johtui vBET. En tiedä miksi ja olen todella häiritä saada selville, että tällaiset asiat ovat voineet vaikuttaa muun tiedon. Useimmat outo asia kuitenkin on, että olin tietokantaan välimuistin pois päältä.

mitään ajatuksia Mitä kuuluu?

vBET
23-09-11, 16:13
vBET ei pitäisi muuttaa tietoja. vBET eivät muunna tietoja, jotka tulevat postitse. Ehkä sitoutunut käännetty tietoa - tällöin lähetät nämä tiedot palvelimelle ja vBET eivät muutu viestin tiedot niin se meni DB. Tämä on vain hypoteesi. Ja viikko hypoteesi, koska vBET ei kääntää arvot sisälle syötekenttiä ... Joten oikeastaan ainoa syy nähdäkseni nyt se, että tällaisia tietoja oli lähettää palvelimelle.

Tällä hetkellä en ole varma ymmärsinkö sinua hyvin. Joten antakaa tarkat tiedot:
- Millä sivulla näet tämän tiedot (URL)
- Mikä on kentän nimi
- Voitko toistaa ongelma?

Tarkistamme asian jälkeen olemme varmasti mitä tarkistaa:)

tsak76
23-09-11, 17:46
userprofile kenttä "About Me" tämä oli muuttunut. Olin jotain kirjoittanut siellä, sitten jostain syystä sain varoituksen, että minulla on epätäydellinen haluat etsiä vaikka kaikki olivat täynnä. Sitten mennä katsomaan ja näen että tässä profiilissa Kenttä "About Me" panos oli italiaksi: /

tsak76
24-09-11, 12:27
Olen myös nähnyt, että jotkut muut kuin englanti merkkiä jossa muutettiin ?????????? esimerkiksi meta kuvaus: /

vBET
25-09-11, 22:19
OK niin - et voi toistaa sitä? Ymmärrä oikein on Muokkaa profiilia käännetyn sivun ja aiheuttaa lomakkeeseen virheitä, ja sen jälkeen, kun se muunnetaan? Kyllä? Pakibigyán kohdassa mitä tehdä - teemme jäljentää meidän testin foorumeilla ja korjata:)

vBET
25-09-11, 22:23
Olen myös nähnyt, että jotkut muut kuin englanti merkkiä jossa muutettiin ?????????? esimerkiksi meta kuvaus: /

Onko tämä on sama ongelma - muokkaaminen profiilin tai jotain muuta? Uusi ongelman Avaa uusi säie ja antaa lisätietoja:)

r.dziadusz
26-09-11, 19:14
Olen yrittänyt toistaa tätä asiaa meidän testifoorumi muokkaamalla / säästö / kääntäminen tiedot "minusta", mutta en voinut tehdä tätä. Olen pahoillani minun täytyy saada lisää vinkkejä

r.dziadusz
04-10-11, 09:39
Ei vastausta, pitävät sitä ratkaista, jos sinulla on kysyttävää tästä aiheesta käänny, aion avata sen uudelleen, muuhun kysymyksiä avatkaa uusi viestiketju

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1