PDA

View Full Version: PhotoPost ongelmia



bcraytor
26-02-11, 03:59
Tämä viesti sisältää lisätietoa varten edellisen työpaikkansa. Huomaa, että järjestelmä ei salli upottamisen URL - tai jotain vastaavaa, ja on itse asiassa hyvin rajoittava kannalta lähettämistä tai kommunikoinnissa.

Olen Asennusongelmia vBET työskennellä PhotoPost. Olen kokeillut seuraavia ohjeita muita viestejä turhaan.

Olen uusimmat lataukset vBulletin ja Photo viesti vBulletin asennetaan

/ Home / ... / public_html

PhotoPost on asennettu / home / ... / public_html / PhotoPost

Tämä on myös photopost.ValuationEngineer.com, joilla on samankaltaisia hakemistoja Classifieds ja PhotoPost

Olen kopioinut tyylin vBulletin on PhotoPost ja
käännökset lippuja näkyä siellä. Mutta kun klikkaa lippua, se hyppää takaisin tärkein foorumi, jossa tärkein foorumi käännetty. Kun menen takaisin PhotoPost foorumi ei ole käännetty. Tämä on myös ongelma, jos yritän mihinkään alialuetta on PhotoPost (tai ilmoituksia tai uudelleentarkastelu).

Voiko joku auttaa?

vBET
02-06-11, 21:52
Hi. Kamil vastasi tähän osaan. Hän on loma nyt.

Olen tarkistaa kaikki avoinna olevat tapaukset ja löysin viestisi ilman vastausta. En tiedä oliko se ratkaistiin muita post olet kirjallisesti, jonka PM, tai ei ollenkaan. Siksi pyydän noin todellista tilaa kysymys. Onko kynnys olemassa vai ei? Jos kyllä ilmoittakaa tässä lisätietoa asiasta (kirjoitit siitä jossain muualla - mitä siinä luki siellä).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1