PDA

View Full Version: vBET2.4.3 näyttää tyhjän sivun



POL_ED
29-01-11, 00:39
Kaikille uuden foorumina.Olen saanut tiedot, jotka voidaan kuvata ongelman. puola.2.4.3 Vbulletin.org/forum/showthread.php vapaa-vBET on asennettu? t = 232456 = 25na ja sivun vB 4.1.0 Gr.Valitettavasti, kun valitset minkä tahansa kielen (lippukuvaketta) näyttää tyhjä sivu... euPrzeprowadziłem testi mandrivalinux. wyłączyłem ja kaikki asennetut mod ja tilanne ei ole muuttunut. Edelleen, jos valitset minkä tahansa kielen näyttää tyhjän sivun.Testin, olen asentanut foorumin kanssa vB 4.1.0 Gr toiseen palvelimeen ja täällä kaikki toimii poprawnie.mageiaforum.euNa .htaccess molemmissa palvelimissa on sama.En tiedä, mistä virhe.Miten sen voi korjata, jotta käännös käsitellä vBET?

kamilkurczak
31-01-11, 10:09
cześćJeżeli sinulla on tyhjä sivu, Lue nämä kaksi virkaa: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html#post7orazhttp :// www.vbenterprisetranslator.com/ forum/troubleshooting/6-faq.html#post8

POL_ED
31-01-11, 14:24
Hei kiitos. olin siinä käsityksessä, että olen tarkistanut kaiken mukaan FAQ.Huomaamatta curl puute. Minulla oli 100 % varmuudella, että on.Kun olet asentanut curl
root@www:~# dpkg -l|grep curl
ii gnupg-curl 1.4.10-2ubuntu1 GNU privacy guard - a free PGP replacement (
ii libcurl3 7.19.7-1ubuntu1 Multi-protocol file transfer library (OpenSS
ii libcurl3-gnutls 7.19.7-1ubuntu1 Multi-protocol file transfer library (GnuTLS
ii php5-curl 5.3.2-1ubuntu4.7 CURL module for php5
ii python-pycurl 7.19.0-3 Python bindings to libcurl
root@www:~#
Kaikki toimii.Nyrkkisääntö: Jos haluat olla varma tarkistaa samPotwierdza kuten aina.Jälleen kerran kiitos.

kamilkurczak
31-01-11, 14:37
Ei ongelmaa. Onnea:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1