PDA

View Full Version: Testaus ohjelmisto vBET



Wulf
16-11-10, 17:17
Haluan testata ohjelmiston ensin testata paikalle foorumini. Mahtaakohan vBET ohjelmisto tekee muutoksia tietokantaan tai lisätä tietoja. En halua tietää jos kaikki toimii ennen kuin teen muutoksia minun elää foorumi. Tätä keskustelua on hollanniksi nähdä kuinka hyvin se käännetty Englanti. :)

vBET
16-11-10, 23:53
Hi:)

Huomaa, että voimme tarjota ilmainen versio (hitaammin ja vähemmän ominaisuuksia), jotka voit testata. Katso tästä lisätietoja:


Myös vastaamalla kysymykseesi noin DB muutoksia. vBET luo se oma pöytiä välimuisti. Joten koneen tiedoista on turvallinen - me sitä muuttaa. vBET lisää vain 1 sarake jo valmiiseen pöytään - on sarake käyttäjän oletuskielen käyttäjän taulukossa.

Jos sinulla on tulevaisuuden kysymyksiä, ennen kuin ostaa vBET - kiitos vain kysyä:)

PS.
Toivottavasti pidät kuinka hyvä viesti oli käännetty:) Minulla ei ollut ongelma lainkaan ymmärtää sitä. Google antaa hyvästä palvelusta!

Wulf
17-11-10, 02:22
Kiitos tiedoista!. Käännös oli parempi kuin odotin. Ei täydellinen, mutta tarpeeksi hyvä ymmärtää. Pääkieli on Englanti, mutta foorumini luulen varmasti voi rekrytoida lisää jäseniä eri kielillä. Aion tutkia lisää ja kokeilla pian.

vBET
17-11-10, 21:52
Huomaathan, että ilmainen versio vain kääntää foorumi. Maksettu versio tukee monikielisen yhteisön (viestiä eri kielillä).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations