PDA

View Full Version: Ratkaistu Pyydä käyttäjää valitsemaan kieli istunto alkaa



Simon Lloyd
19-10-10, 13:24
Hei kaikki, minä olen asettanut vBET kysyä käyttäjille mitä kieltä he haluavat niiden istunto (äidinkielellään tai foorumin oletus), kysymys esitetään omalla äidinkielellään, mutta napit ovat englsh, päälle, että se on " kyllä / ei "-tyyppinen kysymys, mutta näppäimet ovat" Ok "ja" Peruuta ", niin im olettaen olet juuri käyttänyt html varoitusikkuna taloon kysymykseesi ja ymmärrän, että tekstin näitä painikkeita ei voi muuttaa.

Onko kuitenkin joko koodin oikea kysymys laatikko kunnon napit että tekstiä voidaan muuttaa tai (ja mielestäni tämä olisi helpompaa) koodi laatikko ja on yhteyksiä kuten Vastaa napit, niin sinulla olisi teidän käännetty kysymys ja sitten varten Kyllä-painiketta on teksti linkki äidinkielellään näin:

Puola (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/)

ja Ei-painiketta olisit voinut

Englanti (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/)

Onko tämä mahdollista?

Terveisin,
Simon

kamilkurczak
20-10-10, 11:25
Hello,
Olin sivuston ja sain viestin kenttään, jossa lukee minun natiivi (puola) kielellä. Painikkeet liian (ensimmäinen oli "OK" toinen oli "Anuluj" - mikä tarkoittaa, "Peruuta")

Simon Lloyd
20-10-10, 17:39
Thanks Kamil, se oli vain, että käyttäjä kertoi Ok ja Peruuta, hän ei sanonut niitä omalla kielellään, mene eteenpäin ja merkitse tämä ratkaisi:)

kamilkurczak
20-10-10, 20:14
Kiitos vahvistus - ratkaistu

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1