Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads Find din på vBulletin 5

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: PhotoPost Pro spørgsmål

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default PhotoPost Pro spørgsmål

Hej, når du udskifter ordene »yderligere mappen 'i omskrive filen. Er det hele biblioteket? Eller bare det ->> / Galleri /? Jeg bliver ved intern server fejl, når du forsøger at besøge min PhotoPost pro side.

Tak, fantastisk produkt!

Jeg redigerede, i vBET >> Main>> holde bibliotek>>> / Galleri /

I mit hoved. Htaccess Jeg har tilføjet reglen, hvor jeg skiftede ordene "ekstra mappe 'til Galleri

Jeg sætter vbenterprisetranslator_front_controller.php ændre "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH 'til mit galleri mappe. Ændret stien brug af den faktiske biblioteket værktøj til at finde min vej. tilføjet dem omskrive reglerne. Hehehehe og stadig få intern serverfejl side. Jeg er forvirret.
    Senest redigeret af El Caballo; 22-09-1016:34.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Ja - integration af PhotoPost kan være en smerte. Vi ved det, men vi kan ikke gøre det nemmere. Det er fordi PhotoPost ikke understøtter normale vBulletin måde sider generation (krog global_complete understøttes ikke).

Giv os fulde indhold af dit. Htaccess filer fra hovedbiblioteket og fra photpost bibliotek. Vi vil tjekke det.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33