Hi
Jeg ved, at mange havde ventet på denne udgivelseGode nyheder - det understøtter vBSEO. Endnu bedre nyheder - det udmønter flere typer links, at der i vBET3.x (for nu).
For dem der ikke bruger vBSEO Vi har også en god nyhed - vi lavede oversættelsen algoritme forbedring, som gør rigtig store sider oversætter selv 7 gange hurtigere (ifølge tests foretaget på en af installation for specifikke store side).
Også vi ændrede vores skabeloner og tune den til nye vB4 template system.
For alle detaljer se nedenfor
Nyt:
- vBSEO støttet og oversætter links for: tråde, blogs, CMS artikler, CMS afdelinger, CMS artikler
- Optimeret oversættelse algoritme og 2 avancerede ydeevne indstillinger tilføjes: »HTML størrelse: skæring punkt'Og'HTML størrelse: begynde at skære'
- Optimeret omdirigere (lavet tidligere)
Fejl rettet:
- Cache for blog RSS
- Oversættelse støtte til sider uden for forum bibliotek
Ændret skabeloner (opdateret til nye vB4 template system):
- vbenterprisetranslator_inpost_translate
- vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
- vbenterprisetranslator_wrong_message_language
- vbenterprisetranslator_def_lang
Lille forklaring om nye performance muligheder. Making installation på et af vores kunders servere, vi opdagede, at hans vigtigste side blev oversat rigtig lang - selv når det allerede var cached. Alle andre sider blev oversat hurtigt. Vi lavede undersøgelsen, og dette er hvad vi opdagede.: PHP ydeevne drastisk går ned ved arbejde på virkelig store strygere. Jeg formoder, at i sådanne tilfælde PHP bare skriver det til nogle midlertidige filer og arbejder på fil i stedet for i hukommelsen. På grund af, at vi ændrede oversættelse algoritme og rigtig store udgange er skåret i mindre stykker under oversættelsen. Denne ændring påvirker kun de store sider, og du kan konfigurere den med nye performance parametre. Hvad var resultatet på forum forsiden af vores kunder. Oversættelse tiden gik ned fra cirka 21 sekunder til omkring 3 sekunder. Da jeg formoder det gøre en forskel for vores kundeOg vi håber, at dette også vil gøre en stor forskel for dig
PS.
Til brugere, der har købt tidligere licens tænker, at vBET støttede vB4 så - så kontakt mig (PM eller mail). Hvis der afventer installation service - send adgang detaljer til Admin CP, vBSEO CP og FTP. Hvis du var sikker på, at vi vil ændre datoen for din licens - du minde os om det. Thanks![]()