Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads Find din på vBulletin 5

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: vBET 4.2.0 Released - vBSEO understøttet! BETA

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Default vBET 4.2.0 Released - vBSEO understøttet! BETA

Hi

Jeg ved, at mange havde ventet på denne udgivelse Gode nyheder - det understøtter vBSEO. Endnu bedre nyheder - det udmønter flere typer links, at der i vBET3.x (for nu).

For dem der ikke bruger vBSEO Vi har også en god nyhed - vi lavede oversættelsen algoritme forbedring, som gør rigtig store sider oversætter selv 7 gange hurtigere (ifølge tests foretaget på en af installation for specifikke store side).

Også vi ændrede vores skabeloner og tune den til nye vB4 template system.

For alle detaljer se nedenfor

Nyt:
    • vBSEO støttet og oversætter links for: tråde, blogs, CMS artikler, CMS afdelinger, CMS artikler
    • Optimeret oversættelse algoritme og 2 avancerede ydeevne indstillinger tilføjes: »HTML størrelse: skæring punkt'Og'HTML størrelse: begynde at skære'
    • Optimeret omdirigere (lavet tidligere)

Fejl rettet:
    • Cache for blog RSS
    • Oversættelse støtte til sider uden for forum bibliotek

Ændret skabeloner (opdateret til nye vB4 template system):
    • vbenterprisetranslator_inpost_translate
    • vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
    • vbenterprisetranslator_wrong_message_language
    • vbenterprisetranslator_def_lang

Lille forklaring om nye performance muligheder. Making installation på et af vores kunders servere, vi opdagede, at hans vigtigste side blev oversat rigtig lang - selv når det allerede var cached. Alle andre sider blev oversat hurtigt. Vi lavede undersøgelsen, og dette er hvad vi opdagede.: PHP ydeevne drastisk går ned ved arbejde på virkelig store strygere. Jeg formoder, at i sådanne tilfælde PHP bare skriver det til nogle midlertidige filer og arbejder på fil i stedet for i hukommelsen. På grund af, at vi ændrede oversættelse algoritme og rigtig store udgange er skåret i mindre stykker under oversættelsen. Denne ændring påvirker kun de store sider, og du kan konfigurere den med nye performance parametre. Hvad var resultatet på forum forsiden af vores kunder. Oversættelse tiden gik ned fra cirka 21 sekunder til omkring 3 sekunder. Da jeg formoder det gøre en forskel for vores kunde Og vi håber, at dette også vil gøre en stor forskel for dig

PS.
    Til brugere, der har købt tidligere licens tænker, at vBET støttede vB4 så - så kontakt mig (PM eller mail). Hvis der afventer installation service - send adgang detaljer til Admin CP, vBSEO CP og FTP. Hvis du var sikker på, at vi vil ændre datoen for din licens - du minde os om det. Thanks

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    PS.
    Til brugere, der har købt tidligere licens tænker, at vBET støttede vB4 så - så kontakt mig (PM eller mail). Hvis der afventer installation service - send adgang detaljer til Admin CP, vBSEO CP og FTP. Hvis du var sikker på, at vi vil ændre datoen for din licens - du minde os om det. Thanks
    Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    Hvordan kan jeg forstå?

Hilsen
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Vi havde nogle kunder der har købt vBET tænker, at det understøtter vB4 når det ikke var. Så de ikke kunne bruge vBET på alle for et stykke tid. Det er derfor, de blev lovet, at deres licens dato vil blive ændret, så de mister intet på denne misforståelse

Banned
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Red face vBET 4.2.0 Released - vBSEO understøttet! BETA

Text automatically translated from: Norwegian to: Danish
    Translated text
    Hej vBet!

Er helt ny til dette forum, kan jeg skrive i den forkerte tråd.

Fundet dig online hensyn til ejendom beliggende oversætter af fora på andre sprog.

Ved at købe en licens til at vBet 4.2.0 oversætter køber man så også med forummet vBulletin eller skal have separate og evenuelt sat i over snart.
    Eller købe hele pakken indeholder fora og en oversætter?

Og hvad med hosting, osv. Hvordan gør det?

Har en hjemmeside i dag + et forum, der er gratis, men ønsker mig meget vBet oversætter og slip reklame fra vores forum fra. Vil være uafhængig selv med enhver form for reklame.

Er der masser af hud til at vælge forum?

Roger Meyer Norge
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Quote Oprindeligt indsendt af Pilar10 View Post
    Text automatically translated from: Norwegian to: Danish
    Translated text
    Hej vBet!

Er helt ny til dette forum, kan jeg skrive i den forkerte tråd.

Fundet dig online hensyn til ejendom beliggende oversætter af fora på andre sprog.

Ved at købe en licens til at vBet 4.2.0 oversætter køber man så også med forummet vBulletin eller skal have separate og evenuelt sat i over snart.
    Eller købe hele pakken indeholder fora og en oversætter?

Og hvad med hosting, osv. Hvordan gør det?

Har en hjemmeside i dag + et forum, der er gratis, men ønsker mig meget vBet oversætter og slip reklame fra vores forum fra. Vil være uafhængig selv med enhver form for reklame.

Er der masser af hud til at vælge forum?

Roger Meyer Norge
    Original text
    Hej Pilar10!

vBET er plugin til vBulletin, så at bruge det skal du have vBulletin. vBET licens omfatter kun vBET - Du skal købe vBulletin separat. vBulletin er den mest kraftfulde forum motor vi kender, og der er tusindvis af skind

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33