Køb nu! Egenskaber Downloads
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: vBET 4.4.0 Released

1. # 1
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard vBET 4.4.0 Released

Hej

Som vi lovede vi giver dig støtte til andre oversættelser API'er! Som nu vBET understøtter ikke kun Google, men også Microsoft Oversættelse API!

Denne version anses BETA, på grund af store ændringer at støtte andre oversættelse API'er, men tidligere version vBET4.3.0 anses nu stabil. I vBET4.4.0 var der kun 3 små bugs rettet fra tidligere version, også nogle ændringer til vBulletin4.1.4 ny redaktør. Alle detaljer nedenfor.

NOTE: der er en yderligere opdatering nødvendige skridt:
    - Upload til server indholdet af mappen upload-once fra vBET pakken (indeholder konfiguration til multi oversættelse API understøttelse)

BUGS korrigeret:

Ændringer til vBulletin 4.1.4 nye redaktør:

Kendte problemer (Vi betragter det som vBulletin bugs og vente på vBulletin svar til officiel fejlrapporter):

Og som altid - Enjoy vBET!
    Sidst redigeret af vBET; 16-06-11 kl 21:59.
    Taurus og sergarch som denne.

2. # 2
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Standard

sry, men hvad er "Opaque"?

Edit:
    Uploaded "upload" og "upload gang" til min fora rod. Installeret nyeste xml men Online fejlen stadig eksisterer. Fint.
    Sidst redigeret af wowglider.de; 16-06-11 kl 20:20.

3. # 3
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Citat Oprindeligt indsendt af wowglider.de Se indlæg
    sry, men hvad er "Opaque"?

Edit:
    Uploaded "upload" og "upload gang" til min fora rod. Installeret nyeste xml men Online fejlen stadig eksisterer. Fint.
    Jeg mente 'wrap' - allerede korrigeret

Om Online-spørgsmål - selvfølgelig er det stadig eksisterer - det er tydeligt beskrevet i Kendte problemer afsnit i meget tråd, du respons Og du fik link til vBulletin fejlrapporten og til vBET tråd hvor du kan finde quick fix og alle oplysninger om dette problem. I dette øjeblik vi venter på vBulletin respons på dette område.

4. # 4
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Standard

Okay, undskyld, jeg troede det ville blive fastsat med denne version.

Edit:
    det Opaque ting er også et sted i din vbet... ved ikke hvor, men jeg har set det før .. ;-)
    Sidst redigeret af vBET; 17-06-11 kl 14:41. Årsag: Off topic fjern - beskrevet i separate tråd:)

5. # 5
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Citat Oprindeligt indsendt af wowglider.de Se indlæg
    Okay, undskyld, jeg troede det ville blive fastsat med denne version.
    Vi vil gerne løse det, men vi anser det ikke vBET bug bare vBulletin bug. Også hvis vBulletin vil bo med de ændringer, de i 4.1.4 så højst sandsynligt vil vi ikke længere i stand til at understøtte denne funktionalitet (viser brugeren flag på online side). Vi er nødt til at vente på vBulletin holdet reaktion nu. Vil de ændre det, og ingen ændringer på vBET side vil være nødvendig. Eller de vil bo med de faktiske løsning, og vi har reelle problem at håndtere denne funktionalitet.
    Sidst redigeret af vBET; 17-06-11 kl 14:41.

6. # 6
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Blot for at minde - ikke fungerer online brugere, siden er kendt problem og har let quick fix. Nu venter vi til vBulletin til at håndtere dette, da det er deres fejl (i dette øjeblik med status "bekræftet"). Vi minder dette, fordi vi får noter fra brugerne, at det ikke virker - ja vi kender

Quick fix er trivielle - venligst se under linket nedenfor:
    Online brugere problem (quick fix: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8985) (VBulletin fejlrapport: vBulletin JIRA)

7. # 7
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Standard Fik denne fejlmeddelelse efter at have opgraderet til 4.4.0

Fik denne fejlmeddelelser, efter opgraderet til 4.4.0

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

8. # 8
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Citat Oprindeligt indsendt af cevo Se indlæg
    Fik denne fejlmeddelelser, efter opgraderet til 4.4.0

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

Skal du åbne ny tråd for dette i Bugs Rapport sektion - vi vil være i stand til at styre det der.

9. # 9
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Standard

Tekst automatisk oversat fra: Hebraisk til: Dansk
    Oversatte tekst
    Der er en destination / dato, hvor den stabile version kommer ud?
    I månedsvis Jeg downloadede systemet og vente på en stabil version, og din gyldige
    Oprindelig tekst

10. # 10
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

I dette øjeblik har vi ikke release dato for næste version. Faktisk så stabilt anses udgave vBET4.3.0. vBET 4.4.0 tilføjer understøttelse for Microsoft oversættelse og løser nogle bugs fra 4.3.0. I dette øjeblik i 4.4.0, vi har 8 fejl - alle er allerede korrigeret, og det vil indgå i næste udgave.

For øjeblikket kan jeg sige, at vBET4.4.0 er ganske stabil. De fleste vigtige fejl, som du bør overveje at løse ved quick fix, er:
    - vBET yderligere brugergrupperne betragtes som forbudt
    - Microsoft oversættelse af tekster, herunder "karakter
    - Ikke fundet vbet_isLangOn ()
    - <-! VBET_SNTA -> blev tilføjet i databasen til rapporteret efter
    - Forsvinder flere brugergrupper for brugere

Som jeg skrev dem alle vil indgå i næste udgave. På nuværende tidspunkt er vi stadig venter på at se gør noget andet vises. Hvis du er i travlt kan du installere vBET4.4.0 og gøre hurtige løsninger.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27