Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads Find din på vBulletin 5

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: VBSEO og VbOptimise

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2011

Default VBSEO og VbOptimise

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Før du køber det produkt jeg ønsker at besvare to spørgsmål.

1 .- Jeg har set i fora, der siger vBET vBulletin medføre en negativ indvirkning på server performance. Mit websted har 1 millioner sidevisninger om dagen og bruge Memchached. Sure, vil serveren ikke falde?

2 .- "vbeta" er comptabile med vBSEO og VbOptimise? Jeg har læst, at der ikke er kompatible, de ønsker at fortælle mig sandheden.

Tak.
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Hej, besvare dine spørgsmål

1 .- Oversættelse er noget yderligere, hvad der sker efter side er genereret, så selvfølgelig vil det tage yderligere ressourcer. Men vi har masser af forbedringer, som cache, som begrænser denne indflydelse. Og i tilfælde af gæster, vi endda forbedre side generation hastighed (for gæster cachede side genererer hurtigere end i normale vBulletin) - i så fald vi cache endelige output så næste anmodninger til samme side er instant - bare streaming allerede forberedt resultat (mindre CPU og hukommelse forbrug af omkostninger plads på harddisken). Selvfølgelig, indtil den udløber (konfigurerbar). Vi kan ikke garantere dig, hvor hurtigt du sider vil generere, da det afhænger af alt for mange faktorer (antallet af dine CPU'er, mængden af hukommelse, forbindelsens hastighed til oversættelse udbydere, størrelsen af anmodninger om oversatte sider). For normalsider vBET har minimal indflydelse (blot tilføje flag og checks til titler skrevet på forskellige sprog). Større trafik til oversatte sider vil betyde større ressourceforbrug. Så længe du vil have fri hukommelse din server bør ikke falde. Bemærk venligst, at du altid kan kun bruge en del af understøttede sprog og efter cachen er fyldt derefter tilføje flere sprog og tjekke, hvordan din server håndterer det. Der er ingen magisk - ekstra funktionalitet vil producere ekstra omkostninger, men vi arbejder på magi efter at (cache, Gæst Cache) for at minimere denne effekt og der nogensinde er lavet cachede sider generere hurtigere end normalt sider.

2 .- Ja, vi er kompatible med vbseo (Du kan se det på netop dette forum), og vi er i stand til at integrere med kabine vbseo og vBulletin Venlige URL til at oversætte URL'er. Vi er også kompatible med vBOptimise - vi bruger det på dette forum også. Det er nødvendigt at integrere med vbseo (Klart beskrevet, hvordan), men ingen integration er nødvendig for vBOptimise

Tak.
    I tilfælde af andre spørgsmål - så spørg bare.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33