Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads Find din på vBulletin 5

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: spørgsmål

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

Default spørgsmål

Jeg har læst på VBSEO fora, at dette mod rent faktisk vil skade mit fora på den måde, de har beskrevet det?
    Jeg ved det er over et år, Og du fyrs har lavet en fuck-ton af arbejdet på det siden da, og selv burde have fast dem, hvis de fandtes.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Hej. Ja, vi ved, at vBSEO beskrevet flere punkter, hvorfor gamle vBET kunne skade SEO. Det er derfor, vi tog sig om hvert argument påpeget af vBSEO team, og vi slippe af med problemet ved at forbedre vBET.

Ligesom du bemærket det var gammel diskussion, og det er ikke aktuelle længere. vBET er SEO venlige. Vi støtter SEO links. Vi støtter links oversættelse. Jeg tror, at vi selv skal takke for vBSEO team for at pege os hvordan vi kan forbedre vores produkt

Siden denne tid side rang af vores vigtigste vokser formular 0 til 5, og vi fik trafik fra hele verden. Så er jeg definitivt sikker vBET gjorde ikke ondt vores forum

Også bemærk venligst, at siden den tid vi ikke kun forbedret vBET i SEO område, vi også tilføje masser af nye funktioner og forbedret ydeevne ved at tilføje understøttelse for fuld fil cache for gæster og hukommelse cache

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du bare spørger, vil vi gerne hjælpe dig

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33