Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads Find din på vBulletin 5

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 18

Tråd: Oversættelse af kategori navn i URL'er

Junior Member RootShell's Avatar
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Placering
    USA / Marokko

Default Oversættelse af kategori navn i URL'er

Hej Admin!

Tak for denne store og frygtindgydende Mod, er mit bedste og Yndlings mod .

Min anmodning om funktion er oversættelse af kategori navn i URL, for eksempel på fransk og arabisk "Feature Anmodninger" i denne tråd link ændrer sig ikke. : / Fr/feature-requests/62-traduction-du-nom-de-cat% C3% A9gorie-dans-les-url.html

Sorry for mit dårlige engelsk .

Med venlig hilsen.
    Senest redigeret af vBET; 04-11-0913:44. Årsag: Forkert BBCodes

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Hej RootShell!

Jeg er glad for du kan lide det Også - hvis dit engelsk ikke er for god - du skal blot indstille dit standard sprog i User CP, og begynde at skrive på dit modersmål - i slutningen dette mod handler om multi sprogsamfund

Om din anmodning dette er en god idé, og det er tilføjet i TODO listen. Vi også se nogle problemer med oversættelse af dette, men vi vil gøre vores bedste for at støtte det

Junior Member RootShell's Avatar
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Placering
    USA / Marokko

Michal tak for din fortsatte arbejde med at forbedre den modifikation, jeg afventer version 3.x med tålmodighed.
    I Love This Mod

Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Allerede er til rådighed

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Hej,

Jeg kan ikke oversætte den kategori, hvad kan jeg savner?. (VBET 312)

Tak.
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Quote Oprindeligt indsendt af jorgejgm View Post
    Translated text
    Hej,

Jeg kan ikke oversætte den kategori, hvad kan jeg savner?. (VBET 312)

Tak.
    Original text
    Beklager jeg ikke var dyrebar. "Det er til rådighed" var en kommentar om at vente for 3.x
    Oversættelser af kategorier er ikke understøttet endnu. Vi er stadig under overvejelse af, hvordan du gør dette uden oversættelser ændringer risiko.

For emner der ikke er noget problem, fordi du har identifikator ved at tigge, så hvis der sker, at Google lavet en bedre oversættelse, så allerede indekseret URL vil bare have 301-omdirigering, og Google vil re-indeks det uden at miste position.

For kategorier (sub-forums) der er et problem, fordi mange fora ikke har identifikator før kategori i URL, så hvis oversættelse vil skifte til bedre at man så gamle bliver brudt være lige. Og du må ikke bare holde oversættelser til kategorier for evigt - Google gør det muligt at cache oversættelser kun i 15 dage.

Så vi har stor udfordring her Vi vil arbejde på det, og det kan tage lidt tid for os at finde en sikker måde som i tilfælde af tråde titler. Vi har nogle ideer lige nu, så du kan betragte dette som er i gang

Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Vi har stadig bliver nødt til at foretage nærmere undersøgelse i dette område, men har allerede nogle løsning planlagt. Ikke til svag, så vi gerne diskos det.

Lige nu planlægger vi at lave 2 strategier kategorier oversættelse. Så vil du være i stand til at vælge foretrukne.

1. - den nemme en - oversættelse vil blive automatisk, og hvis man efter cache rengøring fremgår det, at oversættelsen blev ændret, så skal du bare vil du få 301 omdirigering, og brugeren vil stadig være i stand til at læse det punkt. Dette vil også gøre det muligt at håndtere korrekt indeksering emner takket være 301 (hvis det nogensinde sker). Men for at være denne disponible din webadresse mønster bliver nødt til at inkludere kategori (sub-forum) id i URL (lige nu mange fora omfatter id kun indlæg).

2. - hårdere én, men vil arbejde for fora, som ikke har i webadressemønstret id for kategorier (sub-forums) og ikke ønsker at ændre det (SEO spørgsmål). I denne strategi vil du nødt til manuelt at indstille hver oversættelse for hver kategori (sub-forum) i forum konfiguration. Indstil det og lade det, forårsage nogen ændringer vil slutte af med gamle links, som brudt (ligesom det er lige nu, hvis du ændrer forum navn - så det er ikke et problem). Vi kan simpelthen ikke gøre det automatisk på grund af Google TOS - Google-resultater kan ikke være cachet mere end 15 dage. Og disse oversættelser skal opbevares i levetid. Det kan være noget arbejde til den manuelt. Hver sub-forum multiplicere med antallet af tilgængelige sprog på dit forum, men du sætter det i gang og lad det. Du skal bare nødt til at finde ud af, hvor få oversættelser - på internettet kan du finde mange gratis oversættelsesydelser til rådighed af html form. Måske endda Google oversættelser taget fra deres side (ikke ved AJAX eller CURL API) kan bruges til at lagre den manuelt (nødt til at tjekke).

Dette er vores idé. Og i dette øjeblik, er vi stadig ikke sikker på om alle mulige emner, men vi vil gerne vide, hvad vores brugere tænker over det

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default de 1

Translated text
    Jeg foretrækker mulighed 1.

Men det bedste ville være at give de 2 muligheder, og allerede efter man vælger.

hilsener.
    Original text

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg er meget interesseret i 2. - fordi dens meget gode seo at få vigtige nøgleord i "bunden mappen" domain.com / bund mappe / resten ...

Alle nyheder om dette?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Vores reelle prioritet er vBET4.x for vB4 og vi arbejder på det nu. Vi vil tage vare om kritiske spørgsmål, hvis en sådan vil komme i vBET3.x, og det er alt hvad der er planlagt før 4.x frigivelse.

Efter 4.x udgivelse vil vi udvikle standen linjer 3.x og 4.x, og så vil vi tilføje nye funktionaliteter.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33