PDA

View Full Version: Sådan arbejder vbet i litespeed?

symbianist
14-07-10, 13:22
Sådan arbejder vbet i litespeed? Jeg bemærker vbet virker ikke på litespeed. Det viser
Ugyldig specificeret Forum. Hvis du fulgte et gyldigt link, bedes du underrette administratoren
Bedes om hjælp.

kamilkurczak
14-07-10, 13:37
Jeg ved ikke, hvordan arbejdet på litespeed.

Kan du fortælle mig - vBulletin arbejder på denne server?

nu, Michał er på ferie. Jeg kan ikke tjekke det (jeg har ikke adgang til at gøre det), vær tålmodig.

symbianist
15-07-10, 07:34
VBulletin arbejder på litespeed meget godt, er kun vbet ikke fungerer.

kamilkurczak
15-07-10, 13:27
ok, vil jeg forsøge at kontakte med Michał. vær tålmodig:)

Taurus
15-07-10, 18:38
Jeg har netop opgraderet min bestyrelse for at LiteSpeed også i dag, og jeg kan bekræfte, at VBET ikke virker med det. Så jeg håber du fyre kan komme op med en løsning. Jeg måtte gå tilbage til Apache for nu.

kamilkurczak
16-07-10, 13:06
Tak Taurus. Jeg vil sige Michał om dette.

Taurus
17-07-10, 07:03
Hvornår vil Michal være tilbage? Den eneste grund til jeg nu ikke kan bruge LiteSpeed (som jeg betalte for) er på grund af vBET. Jeg har virkelig brug for dette skal sorteres. Tak!

symbianist
17-07-10, 07:47
Jeg har virkelig brug for at arbejde på denne too.please online Bro. tak,

symbianist
17-07-10, 08:12
Vær opmærksom på, at jeg allerede er installeret iconv og krølle, men stadig ikke fungerer.

kamilkurczak
17-07-10, 16:27
Michał vil være på forum i mondey .. vær tålmodig,
ked af, at

symbianist
18-07-10, 05:17
Jeg prøvede googletest også, og jeg fik nogle fejl. Min vært fortalte mig, at forbindelsen til Google er okay. Faktisk har jeg google sitemap, som fungerer fint.
Da jeg kører googletest, nogle gange jeg fik netværksfejl skærmen, og nogle gange dette:

Start oversættelse test
Test resultat:
Test fejl: Kunne ikke forbinde til værten
Tilslutning tid (ms): 3003,3449707031

Taurus
19-07-10, 07:14
Jeg prøvede googletest også, og jeg fik nogle fejl. Min vært fortalte mig, at forbindelsen til Google er okay. Faktisk har jeg google sitemap, som fungerer fint.
Da jeg kører googletest, nogle gange jeg fik netværksfejl skærmen, og nogle gange dette:

Jeg havde det samme problem for et par dage siden. Jeg foreslår du kontakter din hosting selskab og bede dem om at tjekke din tilladelse, og firewall-indstillinger. Giv dem linket til din googletest.

symbianist
20-07-10, 08:30
Please help admin om dette emne.

vBET
20-07-10, 21:25
Hej:) Undskyld for forsinkelser - Bare kom tilbage fra ferie, og jeg er her for at serv dig med vores support:)

Se her for litespeed diskussion med svar, hvordan man bruger det: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/848-litespeed.html - ikke testet endnu, bare baseret på brugerens svar, men er du velkommen til at teste det med gratis version. I tilfælde af spørgsmål - så skriv det præcise spørgsmål beskrivelse, og vi vil arbejde på dette:)

vBET
20-07-10, 21:26
Sådan arbejder vbet i litespeed? Jeg bemærker vbet virker ikke på litespeed. Det viser
Ugyldig specificeret Forum. Hvis du fulgte et gyldigt link, bedes du underrette administratoren
Bedes om hjælp.

Bare bruge kræves htaccess regler:.)

vBET
20-07-10, 21:29

Dette er problem mellem din server og Google. Vi skrev Google test præcist at afgøre sådanne situationer. Det har intet fælles med vBET - din server bare har problemer med Google-forbindelser - du bør være opmærksom på det til din udbyder.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1