PDA

View Full Version: Løst Tak for vbet men jeg konstaterer, nogle mærkelige problemer med cmps_index side

symbianist
15-06-10, 14:28
Tak for vbet men jeg konstaterer, nogle mærkelige problemer med cmps_index side.
Jeg har min cmps_index.php pag omdøbt til bindex.php. Men når jeg forsøger at klikke på trnalstor for eksempel arabisk, det viser et snit link som

www.mywebsite.com / AR / b
der er angiveligt at være

www.mywebsite.com / AR / bindex.php

Og det er ens for alle oversættelse. Hvad skal jeg gøre for at rette fejlen. tak på forhånd.

vBET
15-06-10, 17:35
vBET nedskæringer index.php fra URL - det er derfor, du har dette problem. For hurtigt fix venligst:
1. Rediger filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. Find:

if (false !== strpos($address, 'index.php') && false === strpos($address, '/archive/')) {
$address = str_replace('index.php','',$address);
}

2. Erstat med:

if (false !== strpos($address, '/index.php') && false === strpos($address, '/archive/')) {
$address = str_replace('/index.php','/',$address);
}

Bekræft venligst hjælper det. Vi vil inkludere det i næste udgave, så du vil være rolig om det under opdateringer:)

symbianist
16-06-10, 10:25
Tager jeg fejl. Det er den originale index.php omdøbt til bindex.php og min cmps_index.php at være index.php.
Min oversætter i index.php (oprindeligt cmps_index.php) synes fungerer fint, men bindex.php (oprindeligt index.php) virker ikke.

Og jeg kan ikke finde denne koderne i / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php

if (falsk! == strpos ($ adresse, 'index.php') & & falsk === strpos ($ adresse, '/ arkiv /')) {
$ Address = str_replace ('index.php','',$ adresse);
}

Dette er hvad jeg har i / includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php

if ($ index = strpos ($ adresse, 'index.php')) {
$ Address = str_replace ('index.php','',$ adresse);
}

Bedes du besvare ASAP.

vBET
16-06-10, 20:08
OK - denne kode, som du har fundet, er den ene. Jeg gav dig koden fra version ikke er frigivet endnu. Men du skal ikke bruge det - fordi emnet er noget andet, som du beskrev i første omgang.

Om virkelige problem. Først - sørg for at det ikke er gjort af nogle vBSEO indstillinger (som brugerdefinerede omskrive eller noget).

Når du vil være sikker på at det ikke er vBSEO, så vær venlig PM dit forum URL og få adgang til oplysninger for Admin CP, vBSEO CP og FTP - vi bliver nødt til at kontrollere det på plads.

vBET
05-07-10, 07:41
Fordi det gik til PM - at bekræfte, kan udstede lukkes?

vBET
07-08-10, 11:56
Ingen bekræftelse - afsluttende spørgsmål. I tilfældet, hvis den stadig er aktiv bedes du svare her, og det vil blive genåbnet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 supports automatic translations