PDA

View Full Version: Allerede gjort Kan jeg forlod den oprindelige titel til alle sprog?

Pajo
06-05-10, 01:27
Jeg har et problem, når jeg skriver sang og end oversætteren oversætte navnet på sangen på alle sprog ... Det ser meget dumt, fordi alle folk søger den originale titel på sang
Så er der nogen mulighed for venstre oprindelige titel på alle sprog (indhold kan oversættes)? Kan jeg skrive et tegn på begyndelsen og slutningen af titlen, som vil "sige nej" til at oversætte titlen?

vBET
06-05-10, 15:55
På dette tidspunkt er det understøttes ikke. Du kan bruge notranslate bbcode men kun i beskeden.

Jeg flytter denne tråd til indslag anmodning. Vi vil tænke over dette spørgsmål. Generelt vB arkitektur er ikke forberedt på bbcoder i titler. Vi var nødt til at gøre stor indsats for at støtte langtitle BBkode i titler og vi havde masser af spørgsmål med det. Vi vil tænke over støtte notranslate i titler eller en anden løsning for det.

vBET
10-08-10, 00:25
Måske vil vi være i stand til at gøre dette ved hjælp af allerede eksisterende langtitle bbcode - bare med nogle specielle sprogkode - f.eks NO, eller noget ... Vi vil tænke. sådan løsning bør være let at give, fordi vi allerede har funktionalitet til at parse langtitle bbcode - det ville kræve kun tilføje en sætning i funktion, der vurderer denne bbcode og vende tilbage resultere opaqued i ikke oversat området. Vi vil tjekke det - der stadig kan være nogle andre spørgsmål som nogle steder, hvor tegn <> er ændret til HTML-sikker, og nogle relationer mellem titel sprog og post-sprog (måske i automatisk uigennemsigtige, eller i RSS-oversættelse).

Vi er nødt til at tjekke det, men endelig er det en god retning. Status ændret til accepteret:)

kamilkurczak
15-12-10, 10:11
Hej,

Sådan venstre oprindelige titel tråd til alle sprog?
kan du bruge en 'nt' kode (ikke oversat) i [langtitle] tag.
dette tag vil blive fortolket.

Eksempel:
[ langtitle=nt]Title without translation[ /langtitle]
og i min post titel.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.9.99