PDA

View Full Version: I betragtning Støtte til underdomæner

tavenger5
15-04-13, 12:52
For eksempel gå fra site.com / es / gevind-url.html til es.site.com / tråd-url.html

Dette kan støtte i nogen mærkelige negative virkninger på top domæne SEO.

vBET
16-04-13, 16:39
Vi har nøje at kontrollere muligheden for at støtte underdomæner.
I dette øjeblik se jeg mulige problemer i URL tracking-funktioner, der blot ignorerer alle absolut webadresser, der ikke begynder ved forum URL beskrevet i vBulletin konfiguration.
VBSEO og venlige URL'er kan også gøre nogle spørgsmål.
Endelig mig bekendt vil underdomæner kræve konfigurationer fra serversiden.

Så er i dette øjeblik, vi er nødt til at tage det i undersøgelsen, før vi bliver klar til at beslutte, det værd at gå til det eller ej.

tavenger5
18-04-13, 18:30
Tak for at overveje dette Michal, jeg sætter pris på det. Jeg er klar over at der ville være nogle problemer at løse.

magmf
08-05-17, 20:53
Jeg venter stadig på denne funktion ;) det ville gøre tingene perfekt, da google webmaster tools overveje et underdomæne, så jeg kunne have et andet gennemgå hastighed for hvert sprog

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.9.2beta