PDA

View Full Version: Løst Brugerne vil blive omdirigeret til Spansk Oversættelse

Kolbi
14-01-10, 13:06
Hej, Jeg har følgende problem, og selvom jeg har en bruger fra Spanien, der taler tysk. Fordi han ønsker at se på forummet på tysk, ikke spansk (jeg har valgt at omdirigere til vBET userLanguage forstærket) i den kontrol, han har sit standardsprog sat til tysk. Men han er stadig på de spanske og ikke videresendt til den tyske oversættelse?

vBET
14-01-10, 13:53
Når tvungen omdirigering er slået til, så er det gjort, før brugeren er tjekket - er det fordi det virker for første anmodning - før brugeren er logget ind Vi er ikke i stand til at se brugerens standardsprog, hvis brugeren ikke er logget ind endnu, fordi han opfører sig som en gæst så.

Tvungen omdirigering arbejder i henhold til brugerens browserindstillinger. Så du kan slukke tvunget omdirigering eller bede brugeren til at ændre browser-sprogindstillingerne. Også omdirigering kun finder sted i starten - efter først at anmode brugeren kan gå hvorhen han vil.

Dette er ikke en fejl - det virker bare på denne måde.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.99