PDA

View Full Version: Løst Mennesker, der på mit websted er først stillede et spørgsmål i russiske?

Simon Lloyd
02-01-12, 18:22
Hej alle, når folk fra andre steder i verden på mit websted, de synes at få en pop op et spørgsmål i russisk og URL-adressen er mysite.com/ru/, hvis de klikker på nogen af knapperne og derefter de få websted på deres sprog, kan nogen hjælpe?

Her er et link til pic viser messagebox http://www.thecodecage.com/russian%20question.png

r.dziadusz
02-01-12, 20:18
Hi
De fleste sandsynligvis det ikke coused af vBET - vBET installerer ikke nogen pop-ups, at Kontroller dette ikke er en del af andre plugin eller mod

Simon Lloyd
02-01-12, 21:21
Jeg aldrig ser det, ikke vBET Spørg brugeren, om at gå til deres usercp til at angive deres sprog?

Simon Lloyd
02-01-12, 21:52
Dette er ordlyden!
ПЕРЕЙТИ НА РУССКИЙ ПЕРЕВОД?
Dette er oversættelsen
Gå til den russiske oversættelse?

Så er det definitivt vBET gør det!!

EDIT: og jeg har den nyeste version af vBET som bekendt, alle dine adgang detaljer at i pm havde du en kort mens siden bør stadig fungere, hvis du vil kontrollere tingene.

r.dziadusz
02-01-12, 23:08
Ok
Én ting kom til mig. Du kunne Kontroller værdierne af to muligheder:
AdminCP - > vBET - > Misc - > omdirigere til Brugersprog
og
AdminCP - > vBET - > Misc - > omdirigere til Brugersprog
Prøv at deaktivere det derefter chack igen for pop op-vindue

Simon Lloyd
02-01-12, 23:28
Jeg vil gå så vanskeligt men thats ikke virkelig spørgsmålet, det er, at det er altid i russiske først og fremmest!, en fyr fra Indien besøgte webstedet i dag og fik i russisk, hans browseren er indstillet til engelsk, hans placering er nye Dehli, han var ikke medlem så ikke valgt et forum bogføring sprog så han bør kun have det forum, der er fremlagt i dens standardsprog "Engelsk"

Jeg tror, der er et andet spørgsmål end Omdiriger brugeren, hvis det var, at det altid ville være i russisk.

Simon Lloyd
02-01-12, 23:33
Pop up-er indstillet til:
Omdirigere til rediger profil
Kun efter Login
Omdirigere til brugerens sprog
Bad - brugeren vil blive bedt om er han ønsker at blive omdirigeret

Simon Lloyd
02-01-12, 23:39
Jeg bare logget ud af min forum (som im logget altid) og boksen optrådte, indstillingerne er "efter log i" så hvorfor efter log ud derefter?, jeg undrede derfor mit medlemskab havde bremset og min annonce indtægter var faldet, jeg har leder af grunde ingen af som jeg kan finde men én gang pop op er der webstedet ikke indlæse medmindre boksen er annulleret eller ok'd ingen af som en søgemaskine kan gøre!

r.dziadusz
03-01-12, 17:55
OK
Ved hjælp af access du har sendt mig I wil kontrollere det lige nu

EDIT:
Kunne du venligst beskrive mig trin for trin hvad gøre for at se dette pop-up,
Hvis det er nødvendigt, kunne du Opr også ikke admin teste konto.

Simon Lloyd
03-01-12, 20:17
PM sendt med nye registreret bruger detaljer.

r.dziadusz
04-01-12, 16:27
Jeg login/logouat, gennemse nogle stillinger og jeg ikke se nogen pop-up. Kunne du venligst beskrive mig trin for trin hvad at gøre se pop-up-vinduet?

Simon Lloyd
04-01-12, 16:42
Jeg gætte har du rydde cookies nu, men når det blev rapporteret til mig (og jeg har set det nogle gange selv) jeg logget ud har klikket på hyperlinket for at vende tilbage til siden jeg sidst vises, og boksen dukkede op og webstedet ville ikke indlæses korrekt indtil en af knapperne blev klikket på, jeg oplevede det i IE9 brugeren som rapporterede det bruger Firefox

r.dziadusz
04-01-12, 16:48
OK afprøve det vil i disse browsere

r.dziadusz
04-01-12, 17:17
Stadig ingen POP-up. Venligst give mig nøjagtige "Hvad kan jeg gøre" liste, når det viser dig. Nøjagtige url, nøjagtige oversættelse (hvis nødvendigt), hvornår (i hvilken tråd) logout, i hvilke forsøge at login - alt kan spørgsmål

Simon Lloyd
04-01-12, 17:39
De skridt, jeg gav dem er, hvordan det sker, jeg ikke kan genoprette det igen, jeg formåede at genoprette den når kan efter bogføring problemet her men ikke igen, bruger didnt giver en URL-adresse end den, han blev omdirigeret til Справка по Microsoft Office - программирование Microsoft Office обсуждения - Excel VBA-программирование - доступа (http://www.thecodecage.com/forumz/ru/) og hvornår det skete for ham jeg tvivler meget, at jeg formået at plukke den nøjagtige tråd han gjorde for at få Omdiriger meddelelse.

EDIT: han har netop fortalte mig at han ikke var logget på, han blot angivet webadressen til webstedet i sin browser for at få ham der og pop op optrådte!

r.dziadusz
04-01-12, 18:14
Jeg ved dette er problemet for dig men retten nu er svære at gætte, hvad kunne couse den. Kunne spørge ham venligst hvad hans brugeren sprog s?

Simon Lloyd
04-01-12, 18:23
Jeg gav dem alle disse oplysninger på starter på tråden, han havde ikke et forum bogføring sprog, som han ikke var underskrevet, hans browseren er indstillet til engelsk og han er indiske bor i nye Dehli ******

r.dziadusz
04-01-12, 18:32
Ok tak. Jeg vil kontrollere det igen, men som sagt er det svært at gætte, hvad coused, vBET-Michal er ude i denne uge, men efter at han er tilbage vi vil tale om dette spørgsmål. Lad mig vide, hvis du får yderligere oplysninger om en fejl.

Simon Lloyd
04-01-12, 18:44
OK, men jeg havde det konstant en god for nogle uger siden, så det forsvandt, da jeg gjorde opgraderingen, men nu det forekommer, at det stadig kan blive oplevet, jeg bare kunne deaktivere russisk, som jeg ikke kan stole på spørgsmålet ikke var til stede, og når min alexa ranking gået fra 79,000 til over 300.000, så er det alvorlige, min ranking er begyndt at komme tilbage, men som sagt jeg kan ikke tage chancen, så jeg vil deaktivere den.

r.dziadusz
07-01-12, 18:45
Mens vi ikke kan kontrollere denne pop fra inde der er én explenation, hvorfor det vises i russiske (hvis du vil deaktivere det fuldstændig, ligesom jeg sagde i tidligere post, gøre: admincp - > vbet - > misc - > omdirigere til Brugersprog: handicappede):
-Efter logout - brugeren ikke har nogen hans indstillinger - han er behandlet som gæst, popup læse cookies fra din browserindstillinger

Simon Lloyd
07-01-12, 22:48
Thats ikke forklaringen, min browser er aldrig blevet angivet til russiske men jeg så det når jeg logget ud, ligesom han gjorde, jeg kan bevidne hans browser har aldrig været russiske, men han er indiske, bor i nye Dehli og typer og taler engelsk så hvorfor i alverden ville vores cookies læses som russiske?

r.dziadusz
08-01-12, 19:11
Jeg undskylder det læse brevhoveder, du muligvis selv aldrig sæt/brug russisk sprog, men din browser kan tynde du blev. Dette er alle kan jeg sige uden at kontrollere det - desværre kan jeg se ikke denne popup

Simon Lloyd
08-01-12, 21:05
Jeg har deaktiveret russisk, ser pop-up, ikke vil hjælpe dig, når du har afvist det, den ikke træde tilbage, (i det mindste ikke i et stykke tid!), er det ikke muligt for min browser til at "tænke" Jeg har sat eller brug russisk sprog, det eneste sprog, der nogensinde er indstillet i min browser er standard engelsk UK, som jeg sagde, jeg ikke kan stå inde for den person, der rapporteres det, jeg har oplevet det før og im temmelig sikker på, at andre også er.

For at en sprog fejltagelse at finde sted i ville enten have fysisk ændre det, brug software til at ændre det (vBET) eller os en russisk proxy (eller proxy sat op til at fake bliver russiske) er kun en af som muligt for mig og thats vBET.

vBET
09-01-12, 12:24
Hej. Jeg forstår ikke, hvor du vil. Du fik enkle svar - funktionsmåden er tvunget af dig - du angivet det i indstillinger.
Og du kan nemt slå den fra i Admin CP - > vBET - > Misc - > omdirigere til Brugersprog.
Gå der og angive deaktiveret. vBET vil ikke bede eller omdirigering længere.

Det er stort, vBET fungerer, hvordan du har konfigureret den. Det ville være dårligt, hvis det ignorerer dine indstillinger. For software ligegyldigt hævder hvilken sprog bruger taler eller hvad gør han om sin browserindstillinger. For software eneste ting, at tingene er faktiske sidehoveder, som kommer med anmodningen. Og de kontrolleres med indstillinger for vi taler om. Intet mere. Det er, hvordan vBET fungerer her, og du kan let ændre det, hvis du ønsker. ved din konfiguration.

Jeg foreslår, for at kontrollere dine browserindstillinger, når det vil ske igen (det stadig vil du har spurgt omdirigeringer slået). Og hvis du ikke finder der i Sprogindstillinger sprog du bliver bedt om at blive omdirigeret, derefter Kontroller også hvad kommer til serveren (tilføje nogle logfiler) - Husk venligst, at internettet er et stort sted og dine pakker kommer ved mange steder - det er muligt, at nogle proxyserver tilføjer egne sidehoveder til din anmodning. Anyway - er der ingen magic. Hvis du har anmodet omdirigere ved vBET og det var Omdiriger til russisk sprog og derefter flugt anmodningen havde i sproget brevhoveder russisk sprog øverst på alle sprog kendt ved vBET. Du kan kontrollere det selv hvis du vil - bare gå til filen /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php og kontrollere funktionen vbet_getRedirectionLanguage. Dette er også godt sted at tilføje dine logfiler, hvis du ting, vi har bug og vil bevise det til os.

Hvis du foretrækker at deaktivere fuld anvendelse i stedet for én parameter (som du selv angive) - gør, hvad du synes, mener hvad du gør... Det er dit forum. Vi er glade for at forklare, hvorfor dette er sket, og hvordan du kan ændre den. Hvis du har brug for mere hjælp venligst blot skrive:)

Simon Lloyd
09-01-12, 16:04
Michael, tak for svaret, ja jeg har konfigureret vBET spørge- og vBET bør arbejde på denne måde uden problemer, men spørgsmålet var, at uregistrerede eller peopel som log ud blev bedt om Omdiriger spørgsmålet, vBET, så vidt jeg ved ikke bør fungerer på denne måde, også sprog er altid russisk, så her i to scenario:
1. Registrerede bruger fra Indien besøger webstedet, se 's pop (på russisk) beder, hvis han ønsker at indstille sit sprog til russisk, han afslår og får vist webstedet som normale i engelsk, hvis han accepterer (men venligst huske som han ikke taler russisk han ikke kan læse pop op) han er transporteret til Microsoft Office Hjælp - Microsoft Office diskussion - Excel VBA-programmering - Access programmering (http://www.thecodecage.com/forumz/ru)

2. Jeg få fortalt om dette (og har oplevet det mig tidligere) og logge ud af det forum, Vælg linket at tage mig til det sted, jeg vist før og derefter jeg får pop i russiske, i det samme scenario som ovenfor finder sted

Hvis vi er logget hvorfor ville vi præsenteres med pop op? pop op er kun for logget i mennesker er ikke det?

Det vil ikke være min-server som dets i Det Forenede Kongerige og er dedikeret, jeg har total kontrol over det, som jeg sadi dog, jeg har deaktiveret russisk nu så forhåbentlig, vil stoppe spørgsmålet.

vBET
09-01-12, 22:39
Hvis vi er logget hvorfor ville vi præsenteres med pop op? pop op er kun for logget i mennesker er ikke det?
Ingen dette sker for mennesker, som starter nye session:

Omdirigering sker kun i begyndelsen af ny session (klient skal have cookies aktiveret eller vil blive omdirigeret hver gang).
Og det er anerkendt af cookies.

Leveres også som jeg skrev før kun hvad spørgsmål til din server er hvad sprog sidehoved med anmodningen. Og det vises, at din scenarier sidehoved med russisk sprog i booth kom med anmodningen. Kontrol din serverkonfiguration - måske du har angivet nogle standardsprog tilføjet når ingen sprog header er angivet. Alligevel tvivler jeg på, at vi har bug her. Denne funktionalitet var ikke ændret i meget lang tid, og det fungerer fint. Vi kan kontrollere det, hvis det vil ske igen i logs - sandsynligvis det vil vise, hvad jeg skrev - at russiske sprogkode var sende i passende header. Hvis jeg forkert vi vil rette fejlen, men vi skal først bekræfte, at der er nogen fejl.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.2