PDA

View Full Version: vBET 3.2.2 - hurtig rettelse pack

vBET
11-12-09, 22:57
Hej.

Vi opdagede små, men vigtige fejl i vBET 3.2.2. At det ikke skader dit funktionalitet på nogen måde, men vi anbefaler at downloade igen, version 3.2.2, og fra dette korrigeret pakke uploade til din server igen 2 filer fra upload mappen:
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions.php
- / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php

Bug er relateret til at sende henvisende header, som er nødvendig af Google TOS. Vær hurtig løsning, som beskrevet nedenfor for at være fuldt kompatibel med Google TOS.

Hvis du kører lavere version, så fuld opdatering er nødvendig.

yahoooh
12-12-09, 07:43
Arabisk Tzarbatjah samme retning som de engelske og franske sprog i arabisk skrift i begyndelsen af emnet fra højre til venstre, ikke fra venstre mod højre

yahoooh
12-12-09, 07:47
Jeg har stadig blevet blokeret fra Google
kan u hjælpe mig ved at sende e-mail til dem
mit site: alwatanyh.com

vBET
12-12-09, 16:10
Arabisk Tzarbatjah samme retning som de engelske og franske sprog i arabisk skrift i begyndelsen af emnet fra højre til venstre, ikke fra venstre mod højre

Det er beskrevet hvad der er rettet i hurtig korrektion pack - andre ting kommer i 3.3.0

vBET
12-12-09, 16:11
Jeg har stadig blevet blokeret fra Google
kan u hjælpe mig ved at sende e-mail til dem
mit site: alwatanyh.com

Venligst holde sig til tråden hvor er hele historien. Spørg om det der, og vi vil skrive dig indholdet af meddelelsen, som du kan e-mail til Google:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.9.99