PDA

View Full Version: vaultwiki integration

vBET
02-06-11, 21:37
Dette er særligt integration tilfælde kun for vaultwiki. Dette er kun nødvendigt, fordi vaultwiki ikke er kompatibel med vBulletin i området BBCodes og ændrer API tilføje nye parameter til BBCode parser funktioner. Dette er grunden til normal integration med parsere for vBulletin er ikke i orden og giver advarsler:

Advarsel: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_code (), kaldes i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 25 og defineret i / hvælving / klasse / bbcode.php on line 1488

Advarsel: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_html (), kaldes i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 28 og defineret i / hvælving / klasse / bbcode.php on line 1506

Advarsel: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_php (), kaldes i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 22 og defineret i / hvælving / klasse / bbcode.php on line 1470

For at løse det problem, du skal gøre nogle få enkle trin. Du bliver nødt til at gentage det efter hvert vBET opdatering.

Integration trin:
1. Åbn / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Find:

function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) {
3. Tilføj efter:

if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
return '' . $parser->handle_bbcode_php(0, $value) .'';
}
4. Find:

function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) {
5. Tilføj efter:

return '' . $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .'';
}
6. Find:

function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) {
7. Tilføj efter:

return '' . $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .'';
}

Næste trin er valgfrie - brug det kun hvis du bruger virtuelle bibliotek, som er omdirigeret af htaccess til showwiki_proxy.php fil, og kun når du bruger vBET SEO links:.
1. Åbn fil showwiki_proxy.php
2. Find:

define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY', 1);
3. Tilføj efter:

if ($_REQUEST['language']) {
$_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
}
4. Åbn. Htaccess fil
5. FØR wiki regler tilføje denne regel:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]

6. Ændring i reglen YOUR_WIKI_DIRECTORY til din virtuelle wiki mappe (i kabine steder)

basketmen
09-01-12, 17:40
Jeg opgraderede bare vbet fra 3.3.6, til 3.5.3

efter det, ikke kan jeg pludselig oprette ny side i vaultwiki, får denne fejlmeddelelse ved at klikke på 'Post nye artikel' knappen:

Fatal fejl: tilladt hukommelsesstørrelse 33554432 byte opbrugt (forsøgte at allokere 131072 byte) i /home/username/public_html/vault/class/revision.php på linje 33

Nb.
-Jeg kan ikke oprette vaultwiki nye side og få ovenfor fejlmeddelelse, men jeg er stadig kan redigere vaultwiki meddelelse med intet problem
-Hvis jeg deaktiveret vbenterprisetranslator produkt, kan jeg oprette nye side i vaultwiki igen
-jeg allerede prøvet at tilføje denne linje i vault/class/revision.php filen, efter begyndelsen <? php, men stadig samme:
ini_set('memory_limit','1024M');
-Jeg bruger vaultwiki 3.0.13
-Jeg allerede oprette en tråd i vaultwiki forum for https://www.vaultwiki.org/threads/5265/, hvis de kan hjælpe eller give clue fra de side, så nu beder jeg hvis der er nogle hotfix fra vbet side først om dette. Dette kan hjælpe andre medlem, som også bruger vbenterprisetranslator mod med vaultwiki

regrads
Richie

r.dziadusz
09-01-12, 23:27
Har du prøvet at øge du hukommelse begrænse hele din server, bare gøre denne indstillingen globale?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.9.99