PDA

View Full Version: Løst Vbet største problem ...

Spiritu
26-11-09, 02:22
hej har lige købt vbet og installere det og begyndte at få problemer ...
Forum Index viser en hvid side, jeg kan ikke indtaste min admincp at deaktivere plugin, så jeg var nødt til at redigere config.php for at deaktivere plugin-system ... nu im forum er tilbage på evrything arbejde, men i admincp> indstillinger> vbet vigtigste i onbly se en række med (vBET 3.0.0 og højere er IKKE en gratis software. At have ret til at bruge det, du er nødt til at købe licens og indstille din licens nøglen her.)

vBET
26-11-09, 04:25
Om forum på vej ned:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post169

Om at se kun rækken med licens nøgle - Du kan ikke blokere udgående anmodninger til 3. parter.

Spiritu
26-11-09, 12:30
Om at se kun rækken med licens nøgle ... ? Så hvad er løsningen

Og jeg krølle installeret udvidelse (dobbelt tjekket) følg montagevejledning trin for trin ... hvad gjorde jeg forkert:? (

vBET
26-11-09, 16:50
Muligheder:
1. CURL er ikke korrekt
2. Firewall eller noget andet er ikke at tillade at sende CURL anmodninger til andre servere - bemærk, at du har brug for dette, ellers hvordan du ønsker at få oversættelser fra Google?

Spiritu
26-11-09, 21:05
NVM ... jeg finde ud af det! tak for hjælpen alligevel

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.9.99