PDA

View Full Version: PhotoPost problemer

Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Jeg har problemer med at installere VBet at arbejde med PhotoPost. Jeg har prøvet at følge instruktionerne i andre stillinger til ingen nytte.

Jeg har de seneste downloads af vBulletin og Photo indlæg vBulletin er installeret i

/ Home / .... / public_html

PhotoPost er installeret i / home / .... / public_html / PhotoPost

Dette er også en photopost.xxxx.yyy

Jeg har kopieret den stil fra vBulletin til PhotoPost og
oversættelser flag vises der. Men når jeg klikker på et flag, det springer tilbage til det vigtigste forum med de vigtigste oversatte forum. Når jeg går tilbage i PhotoPost forum er det ikke oversat. Dette er også et problem, hvis jeg klikker i enhver underfora af PhotoPost.

Kan nogen hjælpe?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
Venligst indsæt en URL til integrere instruktioner, du foretager.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / Classifieds ValuationEngineer.com / gennemgang og ValuationEngineer.com / PhotoPost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
Hej, kan behage du bekræfte, at dette spørgsmål er stadig på dit forum (har du brug for vores hjælp endnu?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.2