PDA

View Full Version: Løst $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Lokation

MicroHellas
14-11-10, 06:49
Hej,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown arbejder kun i Navbar? Hvorfor kan jeg ikke gøre det arbejde i footer bar som erstatning til VB modersmål droplist?

Maria

mateuszr
15-11-10, 09:42
Hej:)

Har du prøvet 'Custom' i Admin CP-> VBET-> Flag, og ifølge den beskrivelse:

Hvis du indstiller Brugerdefineret, skal du indstille flag sted manuelt ved at tilføje $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown til passende sted i Navbar skabelon.
sat ordentlig ændringer i Navbar skabelon i Style Manager?

MicroHellas
16-11-10, 08:39
Hej:)

Har du prøvet 'Custom' i Admin CP-> VBET-> Flag, og ifølge den beskrivelse:

sat ordentlig ændringer i Navbar skabelon i Style Manager?

Da mine spørgsmål siger "Det eneste sted, jeg kan tilføje det er NavBar"? I NavBar værker. Jeg ved det. Men jeg ønsker at placere den i sidefoden baren, hvor vBullatin faktisk har droplist for de tilgængelige sprog. vBulletin doesnt har det i Navbar: cool:

mateuszr
16-11-10, 12:30
Beklager, har ikke læst den grundigt:)
Hm .. Anyway, jeg ikke rigtig få det .. Jeg besøgte dit forum, og du har fået at droplist i sidefoden baren og oversættelser ser fint med 25 sprog, du har indstillet

mateuszr
18-11-10, 10:27
Intet svar i et stykke tid, så jeg tror tråden er løst for nu.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.9.99