PDA

View Full Version: Løst Brugere sæt sprog ikke hædret

Simon Lloyd
05-10-10, 21:00
Jeg har tilmeldt mig som ny bruger og valgt spansk som min udstationering sprog, da jeg så logget ind på forummet det var i engelsk og ikke spansk (jeg bor i england, så min browser er engelsk, men i vbet indstillinger, jeg har valgt "tillid bruger" ), jeg kontrolleret i UserCP redigere detaljer, og det valgte sprog viser spansk?

Kan du rådgive venligst?

Regards,
Simon

EDIT: det sprog, flag (spansk) kan ikke vælges, så en del er beæret over sine bare, at det ikke oversætte siden til spansk!

kamilkurczak
06-10-10, 08:26
hej,
Trust brugeren mulighed for det til Google registrering af sprog. Google er ikke spurgt om sprog på alle, der bruger indstillingerne. vi har tillid til brugeren om, at det budskab, som han skrev, er i hans sprog, som han satte. Er kun at indlæg skrevet af denne bruger.
Forum sprog vil altid være sådan, at du har valgt. (For eksempel "english")

vBET
06-10-10, 08:34
vBET vil omdirigere til andre specifikke sprog, når du sætter særlig mulighed i Misc sektion, der hedder Omdiriger til brugerens sprog. Stadig bemærk venligst, at vBET omdirigeringer ifølge browserindstillinger (send i sidehoveder) ikke i henhold til brugerens indstilling. Det er nok, fordi når du har en reel bruger, der taler spansk, så vil han have spansk indstillinger i sin browser - så vBET vil være i stand til at omdirigere ham, selv når han er gæst. Også omdirigere ifølge browser information er meget hurtigere - vi kan gøre det i allerførste krog. At være i stand til at omdirigere i henhold til brugerens indstilling vi nødt til at vente, indtil han logger i. Og så kan vi omdirigere efter vBulletin teak fra databasen sine kontaktoplysninger. Så egentlig strategi er hurtigere, arbejder også for gæster og for rigtige brugere (ikke teste konti) er det nok:) Du kan bare teste det ved at ændre browserens sprogindstillinger, genstarte browseren (omdirigering er kun for første anmodning i session, så vi tillader brugeren at ændre det senere) og nogle gange klare cookies (hvis browseren vil holde møde efter genstart).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 gives automatic translations