PDA

View Full Version: Løst Problem med stilarter og vBET



Santori
15-08-10, 18:13
Hej: jeg beskrive mit setup. VBulletin-4.0.5 og jeg har installeret den nyeste version vBET. "Jeg har vbseo kører, men har ikke integreret med vBSEO vBET. Jeg har ændret filerne og vBSEO sitemap vBSEO forum og jeg forsvandt. Så jeg forlod originalerne. "Jeg har ikke ændret sig. Htacess enten. Vbeta synes at fungere godt uden at være integreret med vBSEO, corrígame hvis jeg tager fejl, tak. Mit problem:-Jeg har tre forskellige stilarter at vælge, som brugeren vælger dem usuario.El, og alt er godt. -Jeg har flere fora med en standard-stil, så når du indtaster bliver denne stil. -Med aktiveret vbeta ikke arbejde. Jeg kan ikke knytte fora stilarter. Fortæl mig, hvordan man løser dette problem. Tak meget.

Santori
16-08-10, 20:41
Please, jeg har brug for en løsning på dette.

vBET
16-08-10, 22:34
Bemærk, at det man ikke integrerer vBET med vBSEO, så vil det fungere, men links vil ikke blive oversat. Ii er bedre for din SEO for at integrere og har links oversat, så vi rådgivning dette. Hvis du har problemer med integration - først sørge for du har lavet alt, som det vises. Så åbner ny tråd med fejlrapport for det. Også skal du skrive hvilken vBSEO version du bruger.

Om standard stilarter for fora. Først - du fortælle det gør det heller ikke, når gæsten cache er deaktiveret. 2. - Beskriv, hvordan du parret standard stil med forum? Er det nogle vBuletn konfiguration (hvor), eller det sker af nogle mod. Vi har brug for oplysninger for at være i stand til at reproducere problemet og løse det. Også vi har brug for at vide, er det virkelig en fejl, eller nogle integration problem.

Santori
17-08-10, 00:48
Hello:

Jeg ændre indstillingen: Brug Fuld Fil Cache For gæster (BETA!) nr.

Jeg satte standarder stilarter by vBulletin normale funktioner. Ingen mods.

Du kan teste dette: Gå til admincp-Forum og moderatorer.

Tag alle forum og sætte personlig stil til ethvert forum.
Set Omskriv valg efter bruger: ja

Hvis du indtaster i dette forum stilen ændres. Uanset hvilken stil bruger du i øjeblikket.

Nu gør ikke, t værker.

Takket være en masse

Santori
18-08-10, 15:14
Hej, mere info: Jeg har installeret vBulletin 4.0.6. Ingen nigún mod eller vBSEO. Kan ikke påhvile nogen stil til ethvert forum vbeta

Santori
19-08-10, 10:32
Se på mig, dette er en normal funktion af vBulletin hvad der ikke gør.

kamilkurczak
19-08-10, 11:00
du mener. forum stil chosing af bruger? Jeg skal være logget ind eller ej?

Santori
19-08-10, 13:47
Nej, det er ikke nødvendigt.


Du kan se dette i min side:

aquaterraria.com - Inicio (http://www.aquaterraria.com)

Denne side har tre overordnede stilarter, brugerne kan vælge de:

hvid
Grøn
Brown

Hvis du går til forummet:

Dendrobates (http://www.aquaterraria.com/dendrobates)

Stilen ændringer (farve, header ...). Denne stil er kun for dette forum, og brugeren kan ikke vælge det.

Når jeg aktivt Vber, der ikke virker.

kamilkurczak
20-08-10, 18:17
har du en vBET actived nu? eller ej? fordi jeg var på dit websted, og denne stil er workng kun på de vigtigste site.

Santori
20-08-10, 21:28
Selvfølgelig har jeg ikke aktiveret! Jeg kan ikke tænde vBET før denne fejl!

Santori
20-08-10, 21:50
Forklare det igen, for at se, hvis du forstår. Dette er min vigtigste sitio:pagina: hvid, grøn eller brun. Brugeren kan vælge hvilke prefiera.aquaterraria.com (http://www.aquaterraria.com/forum.php) Dette er forumet: grøn. Med forskellige logo. Det er automatisk. Brugeren kan ikke vælge den. eller ændre den.Dendrobates (http://www.aquaterraria.com/dendrobates/) Dette er en normal funktion af Vbulletin. Når aktiv VBET, dette forum ser med standardtypografien for alle Forum. Ser hvid. Grøn er ikke. Jeg kan ikke sætte VBET, fordi jeg har flere fora med brugerdefinerede typografier og hvis jeg sætter dit program ser alle de samme.

vBET
21-08-10, 16:56
OK - Jeg tror, jeg forstår nu spørgsmålet. Men du bekræfte (vBulletin er enormt - jeg har fora for år, og stadig ikke bruger det meste af optioner).

For det underforum, hvor du punkt, du har valgt standard stil - det kan ikke ændres af brugere, og den er indstillet til dette forum som standard. Så når nogen går der automatisk skifter til denne stil. Og når nogen er der, han kan ikke skifte stil. Er det rigtigt?

Fortæl os, hvor vi kan sætte denne indstilling, så vi kan genskabe problemet.

Også fortælle os, gør den ikke længere virker, når vBET Gæst Cache er deaktiveret, aktiveres eller i kabine tilfælde. Hvis det virker med Gæst deaktiveret Cache så vær venlig at tænde vBET og bare deaktivere Gæst Cache indtil vi vil løse problemet.

Santori
21-08-10, 22:56
OK tak for at reagere.Med cache aktiveret for gæster: fungerer ikke.Med cache deaktiveret gæster: fungerer ikke.Den bedste måde at afprøve denne e:1. opretter en ny typografi fra typografien ved defecto:2. i den nye typografi ændre noget som organet eller logo.3 farve. Fastslå, at typografien ikke er valgbar ved usuarios.4. Gå til "Forum & redaktører": gå til: Admin fora vælge enhver forum og gå til formatindstillinger. Vælg: Stil for dette forum: sætte den nye typografi. Vælg omskrive typografi valgt af bruger: Ja. Når du går til dette forum typografi ændringer. Det synes jeg er det.

kamilkurczak
23-08-10, 14:27
Tak for denne beskrivelse, nu jeg kan reproducere det. Bekræftet, og vil blive rettet.
Takket være endnu en gang. :)

Santori
24-08-10, 02:08
Du er velkommen. Det er sjældent bruge denne mulighed. Jeg er tilfreds med dit produkt, og jeg håber, at dette bliver løst snart. Hilsner!

vBET
24-08-10, 04:24
Løst og vil blive frigivet i næste version. For hurtigt fix venligst:
1. Gå til Admin CP -> plugin manager
2. Find og rediger plugin "vB Enterprise Translator - Omadressering"
3. Finde der:

$this->load_style();
4. Læg FØR:

$this->read_input_context();

Santori
24-08-10, 17:52
Tak! Virker perfekt: D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1