PDA

View Full Version: Løst vbet generere en vbseo fejl



magmf
28-06-10, 14:58
fyre efter installation vbet

webadresser som

/ Showthread.php? T = 791 & goto = newpost

er ikke blevet omdirigere til den nye SEF url
der bør

/ Vbet4-integration-other-plugins/791-vbet-4-22-vbseo-3-5-1-not-compatible.html


for eksempel. bedes du tage et kig og give en nødvendig løsning for at løse dette.


Thanks

kamilkurczak
30-06-10, 15:41
hvilken version af vBET og vBULETTIN du har?

magmf
30-06-10, 15:45
dette sker i alle vBulletin / vbet versioner du kan teste dette problem her i denne hjemmeside.

kamilkurczak
30-06-10, 15:50
sandt .. :)

Jeg troede, at pointen er, at den ikke går til den relevante side.

Nu ved jeg, hvad der foregår.

Bekræftet .. Vi vil tjekke det.

magmf
02-07-10, 17:08
noget nyt her???

vBET
02-07-10, 22:18
I dette øjeblik har vi identificeret, at det er på grund af global_start krog. Vi har stadig til at undersøge, hvad der får den til at være i stand til at løse det. Vi håber at få det løst hurtigt - beklager, hvis det tager for lang tid for dig. Jeg vil personligt beskrive quick fix, så snart vi har løsningen.

vBET
05-07-10, 00:03
Vi har løsning til at for vBET 3.x (allerede løst på vores forum):


1. Rediger includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Find:

if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
3. Erstat med:

if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {

Vi har stadig ikke have det løst for vBET 4.x, men arbejder på det.

magmf
05-07-10, 00:27
tak Jeg vil være venter på vbet 4 fix:)

vBET
05-07-10, 06:42
Og her går det:)

Løst - vil indgå i næste udgave. For hurtig løsning:
1. Rediger vbenterprisetranslator_seo.php

Edit: rigtige form
2. Find:

if (isset($_GET['t']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
3. Erstat med:

if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {

magmf
05-07-10, 12:08
er ikke det omvendte?

kamilkurczak
05-07-10, 12:23
Du har ret. Dette bør være omvendt. Sorry for fejl;)

magmf
05-07-10, 12:45
med den inverse af kode fra vbet stadig ikke fungerer for mig .... alle kan bekræfte, hvis jeg gør noget forkert?

magmf
05-07-10, 12:52
kan være den korrekte kode er

if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsk! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {

kamilkurczak
05-07-10, 13:00
Vores kode er fungerer perfekt på vores test forum. Venligst sende til Michal en PM med adgang til din FTP.
Han vil forsøge at løse det.

magmf
05-07-10, 13:02
Kamil,

Dette virkede for mig
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsk! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {

men med $ _GET ['p'] som foreslået ingenting ændringer **********
da problemet er med at få variabel goto hvorfor du har brug kontrollere, hvis variabel p er indstillet?

kan du bekræfte dette?

kamilkurczak
05-07-10, 13:19
Begge forslag er gode. Koder ordentligt operere på en test forum .. Jeg vil skrive om det til Michal.

kamilkurczak
05-07-10, 17:16
komme tilbage, komme tilbage,

forsøge at gøre dette (med din kode):
1. oversætte den side (uanset hvilket sprog)
2. Brug Gå til første nye indlæg

Kan du se? Siden er ikke oversat.

vBET
05-07-10, 23:20
Jeg er at kontrollere det lige nu.

vBET
05-07-10, 23:41
Jeg lavede mange tests, og det arbejder på vores side i givne kode. Prøv venligst dette:
1. Sæt ændringer, som vi beskrev det ('goto' eksisterer ikke inden henrettelsen går trought vBSEO - at hvad vores logfiler fortæller os)
2. Opret ny test indlæg
3. Check betyder for denne newone det virker.

Hvis det er - så bare skylle cacher. Sandsynligvis bør arbejde flusching i Admin CP -> Vedligeholdelse -> Opdater tællere. Prøv Genopbyg Forum Information måske også nogle andre. Hvis det vil arbejde for nye en ti itmeans at det virker, og du lige har cached gamle (forkert) Omadressering.

Prøv dette og give os feedback - hvis det stadig ikke virker, så er jeg nødt til at gå og tjekke det på din server.

magmf
06-07-10, 00:51
vbet mine test er under vBulletin 4.0.4pl1

og din kode



if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {


virker ikke for mig, men ...



if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {


fungerer fint ... Har du nogen idé, hvis denne kode kan gøre noget din kode?

vBET
07-07-10, 11:57
OK - jeg vil undersøge er betingelsen fjende goto vil også arbejde på vores side. Som jeg forstår i dette øjeblik du har vorking løsning. Så det er ikke presserende spørgsmål. Jeg kan forsikre Dem om, at næste udgave vil vi inclue løsning, der vil arbejde på vores og din server.

Forskellen kan i VB version - vi tjekkede det på vB 4.0.4 - vi vil opdatere igen og igen.

kamilkurczak
11-08-10, 12:42
ok, bekræftet.
Med venlig løsning er at arbejde på ud-test forum også.
Vi vil arbejde hen imod en passende version, og det vil blive medtaget i den nye Slip.

vBET
11-08-10, 15:21
OK, så - hvis det bekræftes, så er det wil blive anvendt. Det vil blive medtaget i vBET 4.2.3:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1