PDA

View Full Version: Løst vBET 3.3.4 problem med ydeevne



rootksk
23-06-10, 10:24
vBET 3.3.4 opgraderet, men performance problem. server belastning til 50 & 60


Mit forum daglige uniqie hit: 100.000
Min database 6 GB


Unload plugin servertrafikken normale
Load plugin servertrafikken meget høj

3.3.3 Version havde ingen sådanne problemer i. Men opgraderet til 3.3.4 problem starte

Bemærk: toriske mit engelsk


VBulletin 3.8.5
Vbseo 3.3.2

vBET
23-06-10, 18:17
Det er mærkeligt. Har du tændt Fuld Fil Cache for gæster? Hvis ja - kan du bekræfte, at cache-filer er lavet? Hvis ikke - så tilføj relevante privilegier til cache biblioteket.

Også fortælle hvilken version af vBSEO du bruger (hvis nogen) og check i dit webmasterværktøjer har du nogen omdirigering sløjfer. Dette er kun ting, som kommer til mig, at kunne være årsag til en sådan adfærd nogle omdirigering løkke. Check også selv manuelt nogle oversatte sider, arkiv osv. - og lad os vide, hvis du finder nogle side, der ikke fungerer.

vBET
23-06-10, 19:53
Undskyld - Jeg har lige bemærket, at du skrev vBSEO version, og det ramte mig. En af vores bruger allerede bemærket loopes Omadressering på denne vBSEO version. Opdater til vBSEO 3.5.1 løst problemet. Så skal du opdatere din vBSEO og sandsynligvis det vil løse problemet. Også - du kan PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP, og jeg kan finde en løsning på dette vBSEO version.

rootksk
24-06-10, 12:20
Problem løst. vbseo opgradere til 3.5.1:)

tak

vBET
24-06-10, 12:26
OK, så:) Men vi har ingen ide om, hvorfor de Omadressering sløjfer forekommer i tidligere vBSEO versioner, men jeg formoder, at den bedste tip er at lavet opgradering. Glad det er i orden nu:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1