PDA

View Full Version: Allerede gjort Lad en del af titlen af artikler i CMS uden oversættelse



trevis
26-05-10, 01:49
Hvordan lader jeg en del af titlen på artiklerne uden at oversætte CMS?Jeg prøvede den " and " men det gjorde ikke arbejde. Resultatet er noget som dette: titlen på sprog om CMS: Venter på "PX Deq Credit: send blkd"?
Titel på engelsk: Venter på "PX Deq Kredit: send blkd"? -Korrekte!Titel på portugisisk: Esperando "PX DEQ Crédito: enviar" blkd? - Forkert! Den rigtige måde er: Esperando por "PX Deq Kredit: send blkd"?.Mange tak.

vBET
27-05-10, 06:18
På dette tidspunkt er det ikke understøttet. Vi har notranslate BBCode men det virker kun i beskeder, ikke med titler. Jeg vil flytte denne tråd til indslag anmodning og orlov i betragtning tilstand.

vB er ikke venligt på alle for bbcoder i titler. Også det skærer titler i mange steder, og vi havde masser af spørgsmål at gøre langtitle arbejde. Så sandsynligvis vil vi ikke støtte snart notranslate i titler. Alligevel - vi vil holde dette i tankerne.

vBET
10-08-10, 00:27
Dette er allerede accepteret og vi har ide om løsning, som vil gøre det muligt at efterlade nogen del af titlen ikke oversat. Se her for nærmere oplysninger: Også bemærk venligst, at det er i accepteret tilstand.

kamilkurczak
15-12-10, 10:33
Hej,
Allerede har gjort.
Læs venligst dette indlæg med løsning:

testet!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations