PDA

View Full Version: vBET-Resultater for CoinForums.com installere



Jesh
25-04-10, 17:11
Jeg løber Coin Forum - Coin indsamling af information om mønter, valuta, og postanvisninger. (Http://www.coinforums.com) - et nyt forum dedikeret til mønter, valuta og andre emner. Vi har lige startet for et par måneder siden.

Efter installation vBET sidste uge er vi allerede begyndt at modtage en masse hits, især for vores galleri, fra andre lande end USA i deres modersmål.

De resultater, der allerede har været stor, og Google har ikke engang indeksere alle vores sider.

site: Coin Forum - Coin indsamling af information om mønter, valuta, og postanvisninger. (Http://www.coinforums.com) er på vej tilbage 5840 som 25. april 2010 i Google. Resultater i de sidste par uger var omkring ~ 350.

Fantastisk produkt, vil holde dig opdateret.

Jesh
30-04-10, 17:08
Webstedet viser nu: Resultaterne 1 - 10 af cirka 16.200 fra coinforums.com. (0,21 sekunder) på google.

Stigning i trafikken har været næsten 3 gange nu, og vi er stadig modtager en stigning. Vores hjemmeside er ny og er et forum + et galleri af mønter og valuta. Vi har nu været at få hits fra 85 forskellige lande, sammenlignet med omkring 20 før installation.

Resultaterne er meget gunstige.

VGF
30-04-10, 17:45
Hej,
Beklager, Im nyt til fora. Mit job er at afslutte undersøgelsen om økologisk kinesisk grøn te.
Hvis du har et minut, så kunne du venligst besked mig, som er dit foretrukne mærke af grøn te?
På forhånd tak,
Med venlig Jin

lol ... hvad et douche. Nu er jeg nødt til at bekymre sig om internationale spammere og jeg gætte ..


Webstedet viser nu: Resultaterne 1 - 10 af cirka 16.200 fra coinforums.com. (0,21 sekunder) på google.

Stigning i trafikken har været næsten 3 gange nu, og vi er stadig modtager en stigning. Vores hjemmeside er ny og er et forum + et galleri af mønter og valuta. Vi har nu været at få hits fra 85 forskellige lande, sammenlignet med omkring 20 før installation.

Resultaterne er meget gunstige.

Jesh, det er fantastisk. Jeg er Gettin mere fristet til at prøve dette ud.

BTW, hvis det ikke har været nævnt før ... Michal, du er et geni for at opfinde det. Og jeg er overrasket over ingen har købt ya ud endnu. ;)

Jeg kunne kun se at dette er endnu mere populær i løbet af de kommende år.

Jeg søgte på nettet den anden dag, og fandt det meget svært at finde oversættelses-software for almindelige hjemmesider. (Uden vBulletin) Eller noget, der er pålidelige og populære. Alt, hvad jeg kunne finde er et par lyssky firmaer her og der. Måske en forretningsmulighed for en anden til at drage fordel af. Jeg vil virkelig gerne konvertere over mine andre sites engang i fremtiden. (Ikke vBulletin relateret)

vBET
01-05-10, 12:27
Vi har allerede planer om oprettelse af generiske oversætter, der vil oversætte alle steder:) Vi vil bruge det velafprøvede og meget optimere motoren vBET, så vi vil give vores kunder kvalitet og ydeevne vokset software i nyt produkt. Først skal vi ønsker at støtte fil cache og er klar cache motorer i vBET - så det vil også blive støttet i almindelighed oversætter. Der er ikke nogen tidsplan for dette endnu.

Jesh
03-05-10, 16:22
Pladsen skal være blevet indekseret af en masse andre søgemaskiner i denne uge. Vi er oppe 199,10% i denne uge på besøg.

aaa
11-05-10, 15:29
Dette er i sandhed en vidunderlig tak

badawidollah
18-05-10, 18:42
Jeg regner med at få 100.000 uniq besøgende / dag
Måske kunne inden for 1 år

Jesh
02-06-10, 01:31
At få en masse hits mest fra andre lande.

Gennemsnitlig hits tog en lille dukkert, men jeg tror det har at gøre med andre ting. Jeg prøver at finde ud af, om det er fra to eksemplarer meta-tags eller ej.

penlock
27-09-13, 06:33
Vi har nu været få hits fra 85 forskellige lande, i forhold til omkring 20, før du installerer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations