PDA

View Full Version: Er der en måde at gøre dette?



nlpconnections
11-04-10, 17:02
Jeg vil gerne sætte en meddelelse øverst på alle sider, der er blevet automatisk oversat, at sige, at oversættelserne blev udført af Google (og ikke 100% perfekt). Er der noget jeg kan tilføje til min header / Navbar skabelon?

Dybest set Jeg ønsker en betinget for - Hvis siden er oversat, viser dette ... ellers ikke. :)

Er det muligt?

vBET
11-04-10, 22:30
Meget nem bare sætte, hvis klausulen med tilstandskontrol $ _REQUEST ['language']:)

Check dette:


<vb:if condition="$_REQUEST['language']">
THIS IS VISIBLE ONLY ON TRANSLATED VIEW
</vb:if>

nlpconnections
12-04-10, 11:40
Præcis sådan, eller skal jeg brug for at erstatte 'sprog' med en sprogkode?

vBET
12-04-10, 12:44
Faktisk en-tjek ikke noget sprog værdi er indstillet. Så vil det vise ekstra indhold til en oversat side. Hvis du ønsker at gøre det for specifikke sprog så er du nødt til at gøre dette:


<vb:if condition="$_REQUEST['language'] == 'LANG_CODE'">
THIS IS VISIBLE ONLY ON TRANSLATED VIEW FOR LANG_CODE
</vb:if>

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1