PDA

View Full Version: Løst forskellige



badawidollah
28-03-10, 10:55
hello sir,

nusantaraku. org / forum / index.php? language = id

nusantaraku. org / forum / index.php? language = da

nusantaraku. org / forum / index.php? language = ms

Jeg bruger indonesiske
så hvis jeg klikker nusantaraku. org / forum / index.php? language = id det vil omdirigere til nusantaraku. org / forum /

problemet er
min annoncør væk, hvis der er nogen / index.php?

hvad de skal gøre

tak

vBET
28-03-10, 21:53
Er du sikker på, at vBET gør denne redirect? Husk at deaktivere vBET i et stykke tid, kommentar vBET htaccess regler og sætte i din browser adresse:. Nusantaraku.org / forum / index.php

Hvis omdirigere stadig sker, er det ikke vBET fejl. Er det stopper, skal du udkommentere vBET regler og tænd vBET igen - i dette tilfælde PM mig også få adgang til oplysninger til din Admin CP og FTP jeg vil undersøge det og løse på plads.

badawidollah
29-03-10, 03:30
RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteBase / forum /

RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Nusantaraku \\. Org
RewriteRule (.*) http://www.nusantaraku.org/forum/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]


efter at udkommentere alle vbet regler
mit forum cant åben

badawidollah
29-03-10, 03:34
Er du sikker på, at vBET gør denne redirect? Husk at deaktivere vBET i et stykke tid, kommentar vBET htaccess regler og sætte i din browser adresse:. Nusantaraku.org / forum / index.php

Hvis omdirigere stadig sker, er det ikke vBET fejl. Er det stopper, skal du udkommentere vBET regler og tænd vBET igen - i dette tilfælde PM mig også få adgang til oplysninger til din Admin CP og FTP jeg vil undersøge det og løse på plads.

oplysninger sendt

badawidollah
29-03-10, 13:46
løst

dets fordi vbseo

kraft til forum roden, skal sættes til "nej"

vbseo hold hjælpe mig

vBET
29-03-10, 15:27
Great:) Issue lukket.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1