PDA

View Full Version: Løst uventet '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), forventer id (T_STRING) eller variabel (T_VARIABLE) eller antal (T_NUM_STRING) i class_core (4688) eval () 'd code on line 1



dong
16-11-17, 14:17
I apache log fra tid til anden ser ud til at mig denne fejl:

[Thu Nov 16 13:28:57.206922 2017] [:error] [pid 67811] [client x:23464] PHP Parse error: syntax error, unexpected '' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE), expecting identifier (T_STRING)
or variable (T_VARIABLE) or number (T_NUM_STRING) in /usr/includes/class_core.php(4688) : eval()'d code on line 1, referer: http://www.forum.alfaholicy.org/147_156_166_gt/21097-jtd_nowy_program_diagnostyczny_tylko_obslugi_jtd_-32.html?language=es
Fejl opstår kun på sider, der viser indholdet af tråden. Kun siderne med sproget. På originalsproget eksisterer fejl ikke. Når jeg går fra din browser til url i den log fejlen ikke vises-jeg kan ikke alene genererer denne fejl. Fil class_core. php jeg har i oprindelige. En blok med class_core. php:

//This global statement is here to expose $vbulletin to the templates.
//It must remain in the same function as the template eval
global $vbulletin;
extract($this->registered, EXTR_SKIP | EXTR_REFS);

$actioned = false;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('template_render_output')) ? eval($hook) : false;

if (!$actioned)
{
$template_code = self::fetch_template($this->template);
}

if (strpos($template_code, '$final_rendered') !== false)
{
eval($template_code);
}
else
{
eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');
}

if ($vbulletin->options['addtemplatename'] AND !$suppress_html_comments)
{
$template_name = preg_replace('#[^a-z0-9_]#i', '', $this->template);
$final_rendered = "\n$final_rendered\n";
}

return $final_rendered;

4688 linje er:

eval('$final_rendered = "' . $template_code . '";');

vBET
18-11-17, 23:14
Kan du give den fulde URL-adresse til siden med fejl? I stillingen er skåret. Jeg vil gerne tjekke om de er synlige yderligere informationsside. I øjeblikket alt hvad jeg ved er, at en templejt har en fejl, men det vides ikke, hvordan og hvorvidt faktisk med vBET. Jeg forestiller mig, hvis dette sker kun på oversatte sider, men det er stadig kun et gæt, fordi hvis en fejl opstår nogle gange, det kan undertiden også oversatte sider. Anyway-nu ikke er der nok information. Angiv den fulde URL-adresse til siden hvor fejlen opstår. Måske vil der være noget mere, og hvis ikke, vil det være nødvendigt at tilføje logs og printe en skabelon, hvad der er behandlet, men intet at bekymre sig, nemlig jer vil savn, vi vil tage sig af allerede.

dong
22-11-17, 22:20
Przykładowy link: http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/45063-felgi_kola_159_brera_temat_ogolny-734.html?language=en

vBET
03-12-17, 12:29
Zaglądnij proszę gøre PM - potrzebuję informacji, gdzdvs znajdują się wspomniane logi.

vBET
24-06-18, 10:39
Ingen svar-jeg formoder, at problemet løses eller irrelevant. Af den måde, kaster noget lignende en anden klient, så der er en chance, der er den samme og rettelserne vil blive i den næste udgivelse. Hvis problemet er stadig urolige, venligst for flere oplysninger.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1