PDA

View Full Version: vBET isue med Google API



wangan
24-02-10, 21:01
Hej allesammen, jeg er en admin på en hjemmeside, som kører gratis version af vBET2.3.8 nylig stedet blev blokeret af Google. Jeg har kontaktet dem om dette emne, og de fortalte mig, at jeg skal tilføje userip parameter til at levere IP-adressen på slutbrugeren, på hvis vegne serveren er at gøre API anmodningen, hvis jeg vil have dem til at fjerne blokeringen af mig.

Jeg vil gerne have din hjælp om dette emne, da jeg virkelig brug for at rette dette, hvis du ikke kan foretage de faktiske ændringer i det mindste guide mig i den rigtige retning, så jeg kunne foretage de ændringer, mig selv, som jeg lidt har begrænset php programmering evnen.

vBET
24-02-10, 22:24
Jeg har allerede løsning på det i nogen tid. Jeg har ikke lavet udgivelse i gratis version, fordi, som jeg kender userip er kun rådes til ikke obligatorisk. Jeg har ikke tid til at lavet frigive nu, så bedes du følge denne vejledning:

1. åbne filen / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. finde funktionen vbet_getTranslationURL ($ fra, $ til)
3. udskifte hele funktion (ikke kun denne linje) af:


function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
global $vbulletin;

if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
} else {
return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
}
}


Efter at kontakte Google. Jeg kan se, at vi bliver nødt til at frigive 2.3.x snart (alle andre versioner allerede har den inkluderet som jeg husker). Ingen tid i dag - men sandsynligvis vil blive frigivet i morgen, hvis du ikke ønsker at foretagne ændringer dig selv:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations