PDA

View Full Version: Hvordan kan jeg tvinge valget af sprog?



Fabiano
20-06-15, 20:29
Como posso forçar para que todos os usuários escolham seu idioma nativo? Procureu no AdminCP > Felt af brugerprofiler, men jeg kunne ikke finde noget i forbindelse med vBET. jeg ønsker dette felt blev "Krævet" og det var "Påkrævet", når han gik i på Forum. jeg ønsker alle mine brugere har fuld tilfredshed i ved hjælp af vBET. tak!

Marcin Kalak
22-06-15, 09:43
Brugeren kan vælge standardsproget, når du registrerer. Brugeren kan til enhver tid ændres, standardsproget i profil indstillinger. Du kan skifte sprog på opdagelse i AdminCP->din->Registrering af Sprog, således at den er uafhængig af sprog fastsat af brugeren.

Fabiano
22-06-15, 21:03
Eu-sei Marcin, más eu-quero forçar que todos os usuários devem selecionar sua língua.

Marcin Kalak
23-06-15, 11:14
Brugeren kan indstille det sprog, i forbindelse med registreringen. Standard sprog i registration formularen er det sprog, som brugeren oversætte side i forbindelse med registreringen.
Du kan indstille omdirigere til redigering af profil for brugere, som ikke har sat standard sprog i AdminCP->din->Diverse.

Fabiano
24-06-15, 01:05
Perfekt Marcin, tak!

Marcin Kalak
24-06-15, 08:05
Jeg er glad for jeg kunne hjælpe dig.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1