PDA

View Full Version: Oversættelse Flag Vises Ikke



mykkal
25-05-15, 05:17
Jeg har afinstalleret version til vb 3.8 og installeret den gratis version. Jeg har lavet afinstalleret redigeringer for dyr, og derefter sætte i Yandex API. Jeg placerer flag på en brugerdefineret placering i overskriften, og de vises ikke. Jeg bruger et barn stil af vbulletin standard stil. Når jeg ser på kilden kan jeg ikke se noget at gøre med din

Her er et link, som du kan se på: BETALT af Andre Talent - hundefoder Demo Leje Hunde-Elskere, For på Lang Sigt Position (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)

den kode, jeg brugte, var:


<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>

Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Har du aktiveret i din AdminCP->Plugins & Produkter->Administrere Produkter?

mykkal
25-05-15, 21:16
Har du aktiveret i din AdminCP->Plugins & Produkter->Administrere Produkter?


ahhh sit arbejde nu.

mykkal
25-05-15, 21:21
Vil dette arbejde med standard mobile stil?

Fabiano
26-05-15, 01:55
Na versão Mobile não aparece en opção de selecionar o idioma.

mykkal
26-05-15, 02:04
Na versão Mobile não aparece en opção de selecionar o idioma.

hva'? Jeg ved ikke, hvad du sagde. Jeg er i stand til at besøge pre-oversatte sider, men jeg har brug for en måde til at tilføje flag til mobile stil. 68% af min trafik, er via smartphone, mobiltelefon eller tablet.

din har gjort det før. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-flag-not-showing-mobile-style.html?highlight=mobile

Fabiano
26-05-15, 02:17
Na versão Mobile quando en pessoa vai se registrator, não aparece som flag de idioma.

mykkal
26-05-15, 02:38
Na versão Mobile quando en pessoa vai se registrator, não aparece som flag de idioma.

Korrekt, kan de ikke vises. Jeg spekulerer på, hvordan man for at få dem vist. Har du nogen idé? Min hjemmeside er MyModelTalk Gratis Støbning Opkald til Modeller og Skuespillere! (http://MyModelTalk.com/jobs/)

mykkal
26-05-15, 15:23
Har du aktiveret i din AdminCP->Plugins & Produkter->Administrere Produkter?

Martin, svar venligst. Jeg har brug for hjælp til at få denne til at arbejde på de mobile stil. Det er at arbejde på min desktop barn stil. Men jeg kan ikke få det til at virke på mobile stil hidtil. please hjælp. thx

Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
For at tilføje et flag til en mobil stil:
1. Åben AdminCP->Styles & Skabeloner->Style Manager->Standard Style->Rediger skabeloner->vbenterprisetranslator_flags.
2. Ændre værdi Stil fra Standard Stil til din mobil stil.
3. Gemme skabelonen.
Hvis du ønsker at tilføje din skabelon (fx tilføje et flag til oversatte beskeder) og derefter importere andre nødvendige vbenterprisetranslator stilarter.

mykkal
26-05-15, 17:46
jeg er nødt til at bruge det på mere end én stil på en gang. Den mobile stil er til mobiltelefoner og kun vises på smartphone opdagelse, når en besøgende besøger webstedet. Ellers se vB4 standard stil.

Hvordan kan jeg bruge det på mere end én stadig er på et tidspunkt?


For at tilføje et flag til en mobil stil:
1. Åben AdminCP->Styles & Skabeloner->Style Manager->Standard Style->Rediger skabeloner->vbenterprisetranslator_flags.
2. Ændre værdi Stil fra Standard Stil til din mobil stil.
3. Gemme skabelonen.
Hvis du ønsker at tilføje din skabelon (fx tilføje et flag til oversatte beskeder) og derefter importere andre nødvendige vbenterprisetranslator stilarter.

mykkal
26-05-15, 17:57
Nevermind, jeg regnede det ud. Jeg har kopieret vbenterprisetranslator stil over til det mobile stil i stedet for at skifte det. Nu er din virker i begge stilarter. Tak for tip. Du ønsker måske at tilføje dette til din dokumentation, så andre ved.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
Efter du importere en skabelon til din mobile stil, kan du indstille værdien {vb:rå vbenterprisetranslatorflags} både mobile stil og standard stil. Flag vises ikke i mobile stil, fordi i mobile stil var ikke skabelon vbenterprisetranslator_flags.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Nevermind, jeg regnede det ud. Jeg har kopieret vbenterprisetranslator stil over til det mobile stil i stedet for at skifte det. Nu er din virker i begge stilarter. Tak for tip. Du ønsker måske at tilføje dette til din dokumentation, så andre ved.
Jeg er glad for jeg kunne hjælpe dig.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1