PDA

View Full Version: Oplevelsen af at rejse spørgsmålet om det arabiske sprog



Damas
19-10-09, 11:15
Hej, det er oplevelsen af emnet til at skrive på arabisk, og jeg håber, du min ven, Site Manager altid en succes hilsener

vBET
19-10-09, 16:41
Mange tak:)

patrick91
26-10-09, 23:07
Jeg har en quastion Det gælder automatisk? Når du logger ind? Jeg ser alt i mit sprog (hollandsk) hvordan kan det være? og hvad koster det fulde mod? fordi jeg ikke kan se siderne? Everything Is Broken ... Men hvis jeg starter et forum på hollandsk! Derefter Whit dette mod, hvis nogen ud på min hjemmeside registreret FRANKRIG han ser alle hollandske emner i sin egen frankrig sprog eller hvad:? cool: Sorry for min dårlige engelsk MVG patrick

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1