PDA

View Full Version: DBSEO støtte



siparker
08-03-14, 11:59
Hi

Jeg brugte DYR, indtil det for nylig gik offline og vil ikke understøttes længere.

Jeg har nu gået til brug DBSEO som det ser ud til, at kun godt alternativ

ER der en måde vi kan arbejde sammen om at finde en måde at støtte DBSEO url ' s for DIN, som jeg ønsker at bruge begge plugins. Jeg er glad for at hjælpe med test osv.

I DYR, der var mange ændringer necassary for DIN til at fungere korrekt.

Vil det være det samme for DBSEO ? hvis så kan du lade mig vide, hvad de vigtigste problemer er, så jeg kan prøve at lave ændringer på min test site, så det vil arbejde.

tak

vBET
11-03-14, 12:44
Da du har VB4.x foreslår vi at bruge venlige url ' er - det er inkluderet i vB og giver dig SEO venlige links, som ware understøttet i din. Så skal du bare konfigurere din vB til at bruge venlige url ' er og din vil automatisk at oversætte dem :) Ingen integration, der er nødvendig. Også se readme-fil, fordi der er nogle oplysninger om konfiguration med venlige url ' er.

tavenger5
11-03-14, 18:35
Jeg ville gerne, at denne integration så godt.

siparker
14-03-14, 16:13
Hi

jeg havde brug for at udnytte dbseo til at sikre, at den eksisterende url struktur blev holdt. Mine placeringer osv. for stedet er afhængig af enten de webadresser, der holdes eller korrekt 301 til nye url ' er. DBSEO gør dette, og som sådan har jeg brug for at sikre mig, at jeg bruger det.

Jeg vil åbne en ny tråd nu, som jeg lige har installeret det fulde din-og nu er ingen af oversættelserne arbejde på alle.

Det var delvist arbejder med den gratis version, men ikke pro eller anden grund.

vBET
15-03-14, 11:32
På dette tidspunkt er vi ikke planer om at integrere med dbseo. Jeg forstod, at du ønsker at holde din URL-struktur. Du kan teste disse venlige url ' holde det. Måske dbseo virker på samme måde.

Hvis ikke, så kan du prøve at integrere dig selv på din egen risiko, men vær opmærksom på, at hvis du ændrer din kode, så bliver du nødt til at ændre det igen efter hvert din opdatering.

Jeg ved ikke, hvordan netop dbseo værker. Er det at arbejde med plugins eller lignende dyr, tilføjer front controller. Hvis det er at arbejde svarende til dyr, så kan du base på dyr integration som eksempel. Anyway, hvis du ønsker kun at arbejde SEO links, dette bør være ganske let. Hvis du vil have oversat Webadresser - dette kan være mere tricky.

highlander29
23-05-14, 21:16
Er der stadig ingen planer om at støtte dette DBSEO integration? Jeg vil have mod, men kan ikke installere det, hvis det gør det ikke.

vBET
24-05-14, 14:11
På dette tidspunkt har vi ikke planer om at understøtte det. vBulletin har sin egen medfødte venlige url ' er. Dette er, hvad færdige dyr, og sandsynligvis andre plugins, som giver funktionalitet, der allerede findes vil dø, eller vil blive brugt sjældent. Så vi tror ikke, der er behov for på markedet til at understøtte det.

highlander29
24-05-14, 20:36
Det ser ud til at gøre mere end venlige url ' er. Jeg har DBSEO installeret på en temmelig stor/optaget-forum.

For folk som mig, der er på udkig efter tekniske løsninger til at øge trafikken, især mennesker, som er villige til at bruge lidt penge, men vi vil prøve det alligevel. Vi vil også se på ting som dit mod. Men de er uforenelige. Jeg er temmelig sikker på, at du vil miste kunder.

vBET
27-05-14, 17:01
Tak for din mening. På dette tidspunkt har vi ikke planer om at støtte DBSEO.

tavenger5
09-06-14, 16:52
jeg havde brug for at udnytte dbseo til at sikre, at den eksisterende url struktur blev holdt. Mine placeringer osv. for stedet er afhængig af enten de webadresser, der holdes eller korrekt 301 til nye url ' er. DBSEO gør dette, og som sådan har jeg brug for at sikre mig, at jeg bruger det.


Dette. Da dyr er ikke længere understøttet vi mindst har brug for en måde at 301 oversat url ' er til de nye, efter at have skiftet til DBSEO.

vBET
10-06-14, 17:10
Vi har ikke planer om at støtte DBSEO i dette øjeblik. Vi støtter venlige url ' er. Så valgte brugere kan bo med dyr, eller skifte til venlige URL ' s. Omdirigering regler efter skift er hver bruger spørgsmål til at løse på egen hånd, da dette ikke er din problem og alle nye og gamle dyr, brugeren kan have helt forskellige tidligere Webadresser, fordi dyr, var konfigureres på dette område. Så vi har ikke planer om at støtte DBSEO, eller nogen skifte fra en dyr til en anden løsning

din vil arbejde godt skiftede til venlige url ' er. Gamle url ' er ikke, og det er ikke din sag - det er ikke vores problem at rengøre efter døde plugin. Vi støtter vores produkt, ikke nogens død løsning.

mykkal
09-03-15, 21:03
Dette. Da dyr er ikke længere understøttet vi mindst har brug for en måde at 301 oversat url ' er til de nye, efter at have skiftet til DBSEO.

DBSEO kan holde den gamle VALGTE url-struktur. Det er en import-funktion i den betalte version. Hvis du stadig har valgte tabeller i din database, kan du køre denne opdatering. Også alle VALGTE brugere er flyttet til DBSEO.

Faktum: DBSEO tilføjer ikke følge links og andre vigtige ting til vBulletin, der holder os fra at blive straffet i indekser. vBulletin har gjort det klart, at det eneste SEO, de gør, er relateret til url ' er, og de behøver ikke støtte 301-omdirigeringer eller brugerdefineret url-strukturer. DET ER ET KÆMPE PROBLEM.

Anyways...samme som dette plugin gør oversættelser godt...vBulletin kun er forum software tja... lad dem IKKE gøre SEO godt indfødte. Der er et andet område af ekspertise. Jeg håber plugin forfatteren tager notits af dette.

Marcin Kalak
11-03-15, 14:37
Tak for din mening. Vi har ikke planer om at støtte DBSEO i dette øjeblik. Vi støtter venlige url ' er.

cuchuoi
15-03-15, 05:50
Hej, kan du fortælle mig DBSeo officielle hjemmeside?

Marcin Kalak
16-03-15, 09:08
DragonByte SEO - DragonByte Tech | vBulletin Mods & Addons (http://www.dragonbyte-tech.com/product/303-dragonbyte-seo/)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1